Vad är din steam profil länk? Leeroyツ Kungen Sweden.
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott.
Vad är ditt discord namn? Hbenke#6798.
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2000
Berätta om din karaktär. Svart hoodie blå Jeans 30 år gammal intressen är poliser.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kunna känna pengar så jag kna köpa saker och mitt dröm jobb är polis. och att Unive verkar vara en bra server.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Snälla Människor dom är trevliga.
Hur hittade du Unive? Cosmo_BT.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna va bra på spelet hjälpa folk som behöver pengar eller andra saker.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jobben som man kan få.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja?
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott.
Vad är ditt discord namn? Hbenke#6798.
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2000
Berätta om din karaktär. Svart hoodie blå Jeans 30 år gammal intressen är poliser.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? kunna känna pengar så jag kna köpa saker och mitt dröm jobb är polis. och att Unive verkar vara en bra server.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Snälla Människor dom är trevliga.
Hur hittade du Unive? Cosmo_BT.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna va bra på spelet hjälpa folk som behöver pengar eller andra saker.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jobben som man kan få.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja?