Nekad fas d5 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fas d5

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346164430/

Vad är ditt namn i verkligheten? 1100001170058ce

Vad är ditt discord namn? Snusmumriken#1344

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 1983

Berätta om din karaktär. Min karaktär var föd i Sverige i en liten by som heter Rottne. Mina föräldrar heter Bengt och Bergita och nu har jag växtup och är 37 år och har ett drömjobb som är aotoexperten min uppxät var rolig jag fick lagga min pappas bil med han och jag mins när ni åkte runt och spelade musik och hade det kul

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelist så att jag kan hjälpa folk och fisöka förbetra sörven genom att ge tips och göra min karaktärs största dröm att skaffa ett jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att ge exempel på förbättring och att få in mer folk på sörvern och kunna få mitt drömjob.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den när jag kom hem från skolan och skulle spela fivem md mina venar och så kom denna sörven upp och jag gick in och blev helt förelsakd i sörvern

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt största mål är att få mitt drömjob och för att jag har drömt om det hela mitt drömjob och att hjälper folk på sörvern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har varit ine på andra sörvrar men dom har ingen bra rp och folk åkte bara runt och döda varan och sen hittade jag denna och då orkade jag inte kolla på någon annan för att denna var perfekt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka