Nekad fas d5 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fas d5

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? snusmumriken1344

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Svenson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Framåt, posetiv och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse Svenson född och uppvuxen i en by i Småland. gick tungmeck inriktning på gymnasiet och gick ut med bra betyg. ny tänker han att han vill prova något nytt därför flyttar han nu till unive för att söka jobb som bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig och bra rp nivå. mitt mål är att alla ska ha de roligt och ha en trevlig sund.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte endast spelar för makt utan att man låter ens motpartner i ett scenario vinna ibland. alltså att man inte bar fokuserar på att vinna/vara den starkaste i varje situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag blev bannad för powergaming en gång för jag inte rpa på att jag körde in i en stolpe. detta var för att jag inte kolla om min mic var inkopplad. vilket gjorde att jag rpa på det men de hördes inte. de jag lärt mig är att man ska kolla så allt funkar innan man börjar rpa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming:kortfattat betyder de att man tar saker utanför spelet så som positoner och annan information för att hjälpa sig själv ingame. VDM:det är som RDM men istället för att använda vapen eller händer så använder man bilen för att tillexempel köra över någon till den dör.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat fivem mycket första serven jag började på var multistaden. och jag har dyslexi

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka