fas d5
Icke Medlem
- Meddelanden
- 20
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346164430/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex
Vad är ditt discord namn? Snusmumriken#1344
Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse svenson och är 38 år och har ett stort intresse för bilar och har alltid haft det enda sen han var en liten grabb. När han var 15år så fick han en Volvo 740 kapad som A-tackor av hans pappa. han och han bästa kompis var ute och körde var enda dag tills han kompis kroka och dog och sen des så har han alltid haft en dröm om att bli läkare så om någon kroka så skulle han kunna hjälpa så att samma sak inte händer igen
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli det för att jag har varit det innan på denna och många andra servrar. Men mäst är det för att kunna hjälpa folk.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad för att det är en bra server med många bra scripts och
Hur hittade du Unive? jag hittade det när jag och mina kompisar skulle spela fivem och så hittede jag denna
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffar ett bra jobb och men massa vänner
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa vänner
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag har varit ine på andra sörvrar men dom har ingen bra rp och folk åkte bara runt och döda varan
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex
Vad är ditt discord namn? Snusmumriken#1344
Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse svenson och är 38 år och har ett stort intresse för bilar och har alltid haft det enda sen han var en liten grabb. När han var 15år så fick han en Volvo 740 kapad som A-tackor av hans pappa. han och han bästa kompis var ute och körde var enda dag tills han kompis kroka och dog och sen des så har han alltid haft en dröm om att bli läkare så om någon kroka så skulle han kunna hjälpa så att samma sak inte händer igen
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli det för att jag har varit det innan på denna och många andra servrar. Men mäst är det för att kunna hjälpa folk.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad för att det är en bra server med många bra scripts och
Hur hittade du Unive? jag hittade det när jag och mina kompisar skulle spela fivem och så hittede jag denna
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffar ett bra jobb och men massa vänner
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa vänner
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag har varit ine på andra sörvrar men dom har ingen bra rp och folk åkte bara runt och döda varan