Nekad fas d5 | Medlem ansökning [Dj0ret]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fas d5

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346164430/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Snusmumriken#1344

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Bosse föddes i en liten by ute på landet där han växte upp under sin uppväxt så jobbade han väldigt mycket med bilarna på gården och alla maskiner när dom gick sönder. Hans pappa hette Sven Anderson och hans mamma hette Sara Anderson. Men när Bosse var 15 år så dog hans föräldrar i en singelolycka och efter det så hjälpte han folk med att lagga deras bilar men det räkte ej så långt. för att han fick slut på pengar och var tvungen att flyta in i en tvåa i en stad som heter Unive där han trivs och bor en idag. Han har fortfarande ett intresse för billar och har en stor dröm om att bli mekaniker så att han kan hjälpa folk som sitter i knipa så att det inte händer som hans föräldrar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har varit medlem innan och att jag har ett bra rp och är snäll mot folk och beter mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli whitelist för att det är en bra server med många aktiva spelare och stuffs.

Hur hittade du Unive? När jag och mina kompisar skulle testa fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa ett jobb och skaffa vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa vener och att ha det roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka