Accepterad fas d5 | Medlem ansökning [Constructorr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fas d5

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? snusmumriken1344

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse svenson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, positiv och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse växte upp i en liten by i Småland, med sin mor och far. Bosse hade en ganska svår uppväxt då han blev ofta mobbad för att han inte passade in på sin skola, detta trodd Bosse berodde på att dem inte hade samma intresse. Men Bosse kämpade emot och klarade hela skolgången och klarade även att ta studenten. Bosse började jobba på marja i staden unive när han växte uppåt snabbt, efter bara 4 veckor var han redan personal anställd. Detta gjorde Bosse väldigt stolt över sig själv och gjorde även att han tjärande ihop massa pengar för att kunna åka utomlands och ta en liten puse från marja. Bosse valde att ta en semester. Och nu står han är på univs gator igen som byggarbetare och hoppas med hela sitt hjärta att han kan börja jobbba hos Marja igen eller något annat jobb som har med bilar att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och bra rp stund som gör att man vill spela kvar på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för makt och pengar utan även spela för andra. För att få en bra rp nivå och att båda ska ha en rolig rp stund

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag bröt mot powergaming för några år sedan. Men detta hände för att min mic tydligen inte fungerade.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Reaction rp vilket är att man ska spela med rimliga känslor. Och rdm/vdm dessa två är vläldigt lika då båda handlar om att döda någon utan anledning skillnaden är att vdm är att man dödar någon med bil och vdm med vapen/händer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? De skulle i så fall vara att jag är med i en annan servers dc och är medlem i den men jag spelar inte på den någon ting så kan lämna dcn ifall det krävs.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka