Nekad fas d5 | Ban överklagan [KILLETY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fas d5

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346164430/

Ditt Hex-ID: 1100001170058ce

Vad är din discord tagg? Snusmumriken#1344

Vem var det som bannade dig? Rahimii

Hur lång tid var din ban? 1 dagar 23 timmar 54 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: På drogplockeri utan medlemskap.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag vänta på mian kompisr när do plakade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i min bill och skjusade mina kompiser till det stälet man plockar på och då blev jag banad för att dom tror att jag plocade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig så är det en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råkade åka in i en stolpa och så rpade jag på att jag var skadad men endå blev jag bannad och då gick jag in i dc för att fråga varför jag blev banad vad jag hade gjort och då tog dom det som om att jag inte vet vad powergaming var och då blev jag av med min whitlist utan anledning bara för att dom trode något som inte var sant.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? åkt där i från och åkt till backa när dom var färdiga

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte får vara där på den platsen med mina kompisar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka