Farväl käre kompanijoner! - Dinceks Sista Farväl

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dinoee

Medlem
Meddelanden
253
Reaction score
18
Jahopp! Där var min tid i RP slut, vill ta mitt sista farväl innan jag lämnar Unive's Community och påbörjar något nytt i livet. Förmodligen börja med andra spel och annat som jag tyckt är roligare under senaste tiden. Ägnar inte så mycket tid åt fivem som jag gjorde förr när jag började. Har ingen hat emot Unive's Community det har varit det bästa communityt jag varit med i på lång tid! Inte varit bannad på hela 2022 vilket är rekord bra, Märkte själv att jag förbättrades sen förra året.

Medans jag håller på och tar mina sista farväl, Vill jag tacka några personer!
@Philip320 Som alltid varit den snällaste ägaren och som faktiskt varit en utav de som gett mig en till chans på Unive.
@Milo_coca Vart en god vän, Hjälpt mig inom polis kåren och annat!
@Flinhc Bästa skämten med sin ped, Glömde aldrig sina hamburgare. Snäll hela tiden!
@Sather Super bra i support och är snäll, Hjälpte mig massor i support och var otroligt snabb i PM!
@S1monx Skapat goda minnen, Haft roliga tider som MC i hellraisers tidigare.
@william07 Trott att jag alltid skulle bli Utvecklare, Snäll!
@Drobz1 Goda scenarion sen förra året!
@Xeno Skapat roliga minnen och scenarion sen förra året och detta år!
@Thore Mekonomen tiderna 2021, Så roliga!
Medans jag tackar alla, Så finns det också 2 st som alltid varit snälla och bra vänner. Machu och Lexty utan tvekan, Frågar alltid ifall jag mår bra när jag säger hej i deras stream!

Varenda scenario har varit super kul att göra osv därmed också få chansen att bli vidare som staff, Tog aldrig min intervju för jag inte hade tid medans 320 tog.
Även om jag då skulle gå tillbaka till FiveM så kommer jag tillbaka till detta vackra community! Tänk på att ni aldrig kommer få hat ifrån mig då jag själv vet hur det är i Unive's community. Älskar detta community och kommer utan tvekan aldrig att göra något hat eller problem.

Tack för alla goda minnen, Speciellt stort tack till @Philip320
Hoppas ni alla får ha en bra tid på Unive!
Våra vägar kanske korsas någonstans i livet, Man vet aldrig.
Mvh Dincek, Puss på er alla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka