Nekad fart_adam_10_fps_for_life | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? dunkenbrunkenrunken69

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam erikson och är en helt vanlig svensk kille som är inblandad i massa kriminella grejer. Han är jättesnäll och har sin brorsa som sin bästa kompis. Tillsammans gör de massa skumma saker och bråkar med polisen. Vi har en mamma som heter Kristine och en pappa som heter Hasse. Men pappa stack när vi var 15 år gamla och det gjorde oss ledsna. Nu får vi klara oss själva och hålla ihop som bröder. Jag har lärt mig massor av grejer om brott och hur man gör saker på gatan. Även om vi är kriminella försöker jag vara snäll ändå. Jag försöker hitta en bättre väg för oss och kanske till och med få tillbaka vår familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och moget rp, samt bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man göra bara fördelar för sig själv, motsatsen är att man ska göra så att båda personerna ska gå i vinst och att man tillexempel inte ska ta en jätte snabb bil och den andra har en slö bil. Det ska vara mer rättvist så båda personerna vinner på det.

Hur hittade du Unive? igenom vänner och folk som jag känner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka