Accepterad Farsan Special | Medlem ansökning [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ölme

hej jag e ölme
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Ölme#4372

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Thomas är en person som försöker att sprida glädje men också att folk ska känna
sig trygga. Thomas är född i Västerås med sin mamma, pappa och syster. När
Thomas var 9 år så var han väldigt driven person och försökte att tjäna in sina
pengar själv genom att hjälpa folk att handla men också att han kunde komma hem
och städa hos folk för att kunna känna lite extra pengar. Han var alltså väldigt driven
och ambitiös person som bara ville hjälpa till. Hans föräldrar märke detta ganska fort
om detta att han skulle komma långt i livet. Hans dröm i livet är att han ska vara högt
uppsatt på ett företag men inte för att kunna bestämma över folk utan kunna visa vad
han kan göra och vad han går för. Thomas har lite större mål än andra brukar ha.
Han vill driva ett företag där man märker att han lägger tid på det men också att
folket som jobbar där har det bra och att hans personal trivs med varandra.
Jag kommer att spela Thomas som en glädjespridare men också att han kommer ha det svårt med att lita på folk innan han känner dem helt. Han är en person som
tänker ett extra steg innan han gör något för att vara hundra procent säker att
personen inte kommer vilja utnyttja han eller att han kommer in i något dåligt. Men
ibland kan han vara för ivrig inom detta och tänker inte det bästa när han är på för
bra humör som gör att detta kan bli svårt för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till community är mycket skratt och roliga scenarion som man sent
kommer att glömma samt en karaktär som är väldigt unik samt social och pratar väldigt mycket med folk. Jag rpar mer socialt än att tänker på hur mycket pengar man ska ha eller jagar pengar hela tiden. Jag saknar hela community på Unive där man kan snacka med skönt folk samt en bra server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenario för att det ska bli roligt. Samt att det ska vara roligt för båda partnerna som spelar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna för ungefär 3 år sedan så kommer inte riktigt ihåg.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka