Inaktuell Farsan Special | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ölme

hej jag e ölme
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198178043594/

Ditt Hex-ID: 11000010cfb06ca

Vad är din discord tagg? Ölme#4372

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 6 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-25 010742.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning för vi åkte bara in på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte runt i min bil och han körde in mot piren och sedan hoppade jag in i framsätet för jag skulle ställa in bilen och relogga för min grafik var buggad men han inte göra detta innan jag vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att den var felaktig för vet inte riktigt vad jag gjorde för fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senast året har jag blivit bannad en gång och den var felaktigt restan var för några månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vad jag vet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då jag tycker den är felaktig. Skulle jag kunna få se klipp och se vad jag gjorde för fel för att kunna förbättra detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka