Accepterad farre0808 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.SOSA

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
2
Länk till din steam profil: 76561199486135351

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? No Cap#3926

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-05 230328.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag rdma en polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en plan att läxa upp polisen eftersom han la mig i fängelset dagen innan detta gjorde så att jag blev på dålig humör och jag ville få min revenge och min plan var att knocka polisen,jag såg polisen dagen efter vid sjukan jag frågade om jag kunde ta ett snack med honom och efter ett tag gick han med jag tog han bakom sjukhuset jag tog ut mitt baseball trä och visa polisen den och han springer jag slår han ett slag och han svimmar under denna olyckan så såg polisen partner och han var precis nära mig så jag hade inget annat val än att slå honom för ja ville inte sitta inne igen jag slog ner båda poliserna och dom svimmade av sedan så tog jag och min vän båda poliserna till sjukan för att de skulle vart lite tråkigt för dom om jag bara lämna dom där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt av bubblegum att göra denna ban och det var bra att dom gjorde eftersom jag har lärt mig efter denna incident.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej fått en enda bann och detta var min första och jag hoppas jag få en annan chans och ja lovar ja kmr använda den rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde istället inte försökt få min revenge på snuten och istället snackat med dom och frågat dom hur jag skulle kunna förbättra mitt liv och sådana frågor för du skulle det vart mycket roligare rp vilket gör det roligt för båda motparterna vilket unive rollspel står för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte slå eller skada någon utan en giltig eller bra anledning,och om jag blir unbannad så kommer jag aldrig mer göra något sådant,jag hoppas jag får en ny chans eftersom jag är så pass ny detta kommer aldrig ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja fattar till 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka