- Meddelanden
- 184
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Farhan
Ditt discordnamn: Blacky#7726
Ange ditt födelsedatum 2 December 2008
Varför ska just du bli staff? Jag är en bra bemötande person med lugn ton fast kan höja den när de behövs jag blir oftast inte arg fast på inkompetenta personer så försöker jag vara lugnast som möjligt för att de ska se ljust ut för unive. Fast jag är även hård när det behövs så ni kan lita på mig att jag inte kommer vara för snäll och låta något gå eftersom vi ska försöka ha så högt rp nivå som möjligt,jag är en lojal person och jag är en bra jobbvän som skulle passa perfekt,jag är även mogen och en engerad person,som är bra på att lyssna och följa regler.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är ganska aktiv enligt mina nära vänner då jag spelar och skulle kunna specca från ungefär på vardagar 15:00 till 00:00 fast kan ha träningar då och då och jag tar även små pauser.Under helger och fredagar så kan spela allt från 11:00 TILL 03:00 om inte jag har någon match eller problem med nått.Under doma tiden så kan jag speca,ta reports ta support och hjälpa lite vilsna personer som behöver hjälp.
Hur länge har du spelat på Unive? Det är nu 6 månader. Och jag är redo inför sommarens gång.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej fast alla måste börja nånstans därför vill jag ta chansen o bli en staff och hjälpa servern på alla olika sätt,även dom som inte är menat för mig så ska jag göra mitt bästa,fast jag kan dom mest kommandos som till ex.
/kick (id) (anledning) du sparkar en spelare från servern.
/ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare i valfri tid som man väljer.
/revive (id) du återuppliver en person.
/freeze (id) du fryser en person så att den inte kan röra sig till du stänger av genom samma kommando.
/bring (id) du teleportrar en person till dig.
/noclip du flyger och är osynlig t.ex när man speccar.
/unban (hex id) du tar bort en ban om t.ex en ban överklagan har gått igenom.
/dv (radie) du tar bort bilar som t.ex är övergivna på gatan.
/tpm du teleportrar dig till din waypoint på kartan där du har markerat.
/goto (id) du teleporterar till personen.
/skin (id) du ger skin till personen, (så att personen kan ändra sin karaktär).
/togglename du ser steam namnet/id på alla spelare som är nära.
/announce (medelande) du skickar ett meddelande till hela servern.
/spec (id) du speccar en person.
/spec off du går bort från att specca en person.
/giveitem (id) du ger dig tex en mobil.
/ooc du skriver ooc för hela servern.
/clearinventory du rensar ditt inventory.
/setjob (id) (jobID)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen till alla jobb för mig spelar det ingen roll utan jag vill bara det bästa för servern och för mig spelar det inte någon roll bara jag gör för det bästa för unive och gör nytta för servern,enkel sagt
.
Ditt discordnamn: Blacky#7726
Ange ditt födelsedatum 2 December 2008
Varför ska just du bli staff? Jag är en bra bemötande person med lugn ton fast kan höja den när de behövs jag blir oftast inte arg fast på inkompetenta personer så försöker jag vara lugnast som möjligt för att de ska se ljust ut för unive. Fast jag är även hård när det behövs så ni kan lita på mig att jag inte kommer vara för snäll och låta något gå eftersom vi ska försöka ha så högt rp nivå som möjligt,jag är en lojal person och jag är en bra jobbvän som skulle passa perfekt,jag är även mogen och en engerad person,som är bra på att lyssna och följa regler.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är ganska aktiv enligt mina nära vänner då jag spelar och skulle kunna specca från ungefär på vardagar 15:00 till 00:00 fast kan ha träningar då och då och jag tar även små pauser.Under helger och fredagar så kan spela allt från 11:00 TILL 03:00 om inte jag har någon match eller problem med nått.Under doma tiden så kan jag speca,ta reports ta support och hjälpa lite vilsna personer som behöver hjälp.
Hur länge har du spelat på Unive? Det är nu 6 månader. Och jag är redo inför sommarens gång.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej fast alla måste börja nånstans därför vill jag ta chansen o bli en staff och hjälpa servern på alla olika sätt,även dom som inte är menat för mig så ska jag göra mitt bästa,fast jag kan dom mest kommandos som till ex.
/kick (id) (anledning) du sparkar en spelare från servern.
/ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare i valfri tid som man väljer.
/revive (id) du återuppliver en person.
/freeze (id) du fryser en person så att den inte kan röra sig till du stänger av genom samma kommando.
/bring (id) du teleportrar en person till dig.
/noclip du flyger och är osynlig t.ex när man speccar.
/unban (hex id) du tar bort en ban om t.ex en ban överklagan har gått igenom.
/dv (radie) du tar bort bilar som t.ex är övergivna på gatan.
/tpm du teleportrar dig till din waypoint på kartan där du har markerat.
/goto (id) du teleporterar till personen.
/skin (id) du ger skin till personen, (så att personen kan ändra sin karaktär).
/togglename du ser steam namnet/id på alla spelare som är nära.
/announce (medelande) du skickar ett meddelande till hela servern.
/spec (id) du speccar en person.
/spec off du går bort från att specca en person.
/giveitem (id) du ger dig tex en mobil.
/ooc du skriver ooc för hela servern.
/clearinventory du rensar ditt inventory.
/setjob (id) (jobID)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen till alla jobb för mig spelar det ingen roll utan jag vill bara det bästa för servern och för mig spelar det inte någon roll bara jag gör för det bästa för unive och gör nytta för servern,enkel sagt
.
Senast ändrad: