- Meddelanden
- 184
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Farhan
Vad heter du på discord? Blacky#7726
Ange ditt födelsedatum 2 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivetet är att jag vaknar upp runt 07:00 och kollar på discor dsedan efter jag gjort allt jag behöver göra på morgonen så går jag till skolan under tiden så checkar jag till dc igen och sedan där efter så är jag i skolan till ungefär till 15:00 då är jag hemma ungefär 15:30 och sedan går jag in i unive och spelar till ungefär till 23:30 men under tien tar jag sjlävklart pauser för att äta osv.,fast under helger til ex. så vaknar jag upp 10:00 och sedan går in i unive ungefär 11:00 sedan så kan jag spela till ungefär 03:00 fast självklart är jag inte alltid ledig så länge jag tar äve pauser och går ut md vänner fast om jag inte har nått och göra s är jag förmodligen inne i unive,tiden kn ändras beroende på om jag har math under helgen så kanske jag lägger mig tidigare ungefär 00:00 kanske går jag offline.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart en lojal unive spelare i ett halvt år snart.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger vet inte hur jag kan lägga bild kan skicka bild om någon undrar fast en av dom var en AC ban
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska kunna underlätta staffs arbet genom att till ex. kicka folk som gör regelbrott sedan där efter så ar staffs åtgärder fast för att detta måste häna å måste jag ta clips o jag bannar oh kickar för att ha bevis,vi är till för att hjälpa staffs efterom dom kan inte e allt och alla. Så därför skulle jag kunna komma till stöd,om jag er nån till ex. slå någon utan att ha någon anledning så skriver jag i ooc chatten att de ka avlutas fast om detta inte slutar så bannar jag han eller kickar han beroende på hur grovt det är. En sv ska också försöka hjälpa andra svs med någon undra så kanske jag hjälper till genom att svara genom sv chatten om dom har någon fråga. Vi är där för och hjälpa varann och göra denna servern till en bättre plats,fast en servervak ska även föröka dva bilar som ligger random på gatan så det ska kunna bli bättre rp,fast man ka inte stoppa ett helt scenario genom att stanna mitt i vägen bara för att dva bilen.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är en kompetent individ som vet hur man gör sv jobbet rätt därför skulla jag passa som sv jag kommer även ta på mig alla mistag jag gör,eftersom alla gör misstag och jag kommer inte skylla ifrån mig och lägga skitet på nån annan,jag är en peron som gillar och ta ansva och vill att all lall ska bort från servern,efterom unive är en rp server med en hög rp nivå därför kan vi inte låta folk gå undan med att göra regelbrott.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. buse och korruption inom servervakt är samma sak enligt mig det är att man använder sin roll på fel sätt t.e.x att använda fuktionen /revive som får dig och uterupplivas i ett skjutscenario för att man ej vill dö, en servervakt som är korrupt/abusar sina perms som t.e.x använder toggle id i scenarion för att se vart folk är genom väggar. Att vara korrupt/abusar sina perms är det allvarliga konsekvenser för det leder till indragna roller,blacklist från servern.
Vad heter du på discord? Blacky#7726
Ange ditt födelsedatum 2 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivetet är att jag vaknar upp runt 07:00 och kollar på discor dsedan efter jag gjort allt jag behöver göra på morgonen så går jag till skolan under tiden så checkar jag till dc igen och sedan där efter så är jag i skolan till ungefär till 15:00 då är jag hemma ungefär 15:30 och sedan går jag in i unive och spelar till ungefär till 23:30 men under tien tar jag sjlävklart pauser för att äta osv.,fast under helger til ex. så vaknar jag upp 10:00 och sedan går in i unive ungefär 11:00 sedan så kan jag spela till ungefär 03:00 fast självklart är jag inte alltid ledig så länge jag tar äve pauser och går ut md vänner fast om jag inte har nått och göra s är jag förmodligen inne i unive,tiden kn ändras beroende på om jag har math under helgen så kanske jag lägger mig tidigare ungefär 00:00 kanske går jag offline.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart en lojal unive spelare i ett halvt år snart.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger vet inte hur jag kan lägga bild kan skicka bild om någon undrar fast en av dom var en AC ban
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska kunna underlätta staffs arbet genom att till ex. kicka folk som gör regelbrott sedan där efter så ar staffs åtgärder fast för att detta måste häna å måste jag ta clips o jag bannar oh kickar för att ha bevis,vi är till för att hjälpa staffs efterom dom kan inte e allt och alla. Så därför skulle jag kunna komma till stöd,om jag er nån till ex. slå någon utan att ha någon anledning så skriver jag i ooc chatten att de ka avlutas fast om detta inte slutar så bannar jag han eller kickar han beroende på hur grovt det är. En sv ska också försöka hjälpa andra svs med någon undra så kanske jag hjälper till genom att svara genom sv chatten om dom har någon fråga. Vi är där för och hjälpa varann och göra denna servern till en bättre plats,fast en servervak ska även föröka dva bilar som ligger random på gatan så det ska kunna bli bättre rp,fast man ka inte stoppa ett helt scenario genom att stanna mitt i vägen bara för att dva bilen.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är en kompetent individ som vet hur man gör sv jobbet rätt därför skulla jag passa som sv jag kommer även ta på mig alla mistag jag gör,eftersom alla gör misstag och jag kommer inte skylla ifrån mig och lägga skitet på nån annan,jag är en peron som gillar och ta ansva och vill att all lall ska bort från servern,efterom unive är en rp server med en hög rp nivå därför kan vi inte låta folk gå undan med att göra regelbrott.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. buse och korruption inom servervakt är samma sak enligt mig det är att man använder sin roll på fel sätt t.e.x att använda fuktionen /revive som får dig och uterupplivas i ett skjutscenario för att man ej vill dö, en servervakt som är korrupt/abusar sina perms som t.e.x använder toggle id i scenarion för att se vart folk är genom väggar. Att vara korrupt/abusar sina perms är det allvarliga konsekvenser för det leder till indragna roller,blacklist från servern.