Accepterad farre08 | Ban Överklagan [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

blacky100

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199461168272/

Ditt Hex-ID: Vet ej

Vad är din discord tagg? Ciiuuuuuuu#3637

Vem var det som bannade dig? Rsmelle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_20230106_184048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde ett rasitiskt ord som aldrig bör användas in game, inte i discorden, och till och med inte i din privata omgivning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen in till fängelset då vårt gäng var misstänkt för något. Vi blev intagna till ett häkte där vi alla var jätte utråkade och hade inget o göra, tiden bara gick och gick så alla började plötsligt sjunga, de flesta sjöng olika låter vilket gjorde så att de flesta ville sjunga, inklusive mig. Jag sjöng en av mina favorit rappares låtar (50 cent) han är känd för sin musik och att han har många rasistiska slang i sina låt texter. Medans jag sjöng så tänkte jag absolut inte på det jag sa och bara sjöng med, detta var anledningen till min ban, då jag råkade säga ett rasitsikt slang. låt mig förtydliga något, jag har väntat en jätte lång tid för att äntligen få min dator, mina vänner har tjatat o tjatat om att jag ska spela på Unive, (vilket jag gör/gjorde) FiveM/Unive har varit en av de bästa spelen jag har spelat i någonsin, jag har aldrig känt mig så glad när jag spelade, jag har spelat dag in och dag ut bara för att bli bättre på spelet, jag älskar verkligen denna servern, jag menar verrkligen det. Det är därför jag vill jätte gärna komma in / bli unbannad på Unive då denna servern som tidigare sagt har betytt jätte mycket för mig, jag förstår att jag gjorde ett hemskt fel som aldrig ska accepteras och jag lovar er, jag kommer aldrig aldrig säga samma ord igen, jag uppfattar mina misstag som sagt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som en ärlig person, så vad det här inte en felaktig ban, utan jag erkänner att detta var ett stort misstag som aldrig borde repeteras. bannen var rätt då, som tidigare sagt så använde jag mig av ett rasitiskt ord som aldrig bör upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad förrut, utan det är första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha sjungt med mina polare, men jag kunde också välja något annat o mima till eller sjunga till istället, eller så kunde jag välja den korrekta vägen och inte sjunga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig en hel del mycket viktiga saker, somm till exempel att alla dåliga handlingar kommer alltid med konsekvenser, har också lärt mig att bara för att mina polare gör ngt så behöver jag inte göra det, en fräng som alla våra föräldrar använder, om dina vänner skulle hoppa från en klippa, skulle du verkligen göra det då? Detta kan man referera till nu då detta e ett perfekt exempel av detta, jaag sjöng med, vilket jag inte borde ha gjort. Om jag för hoppningsvis bli accepterad, så kommer jag aldrig, och jag menar verkligen aldrig repetera det ordet igen, samt att jag aldrig kommer lalla ALDRIG, jag erkänner, lall har förekommit då o då i min RP, vilket har lett till denna stora ban som jag har fått. Jag kommer flippa runt allt (om jag förhoppningsvis blir unbannad) och fokusera på Social RP och mer moget RP där inget av sånna här små saker kan hända, för små saker leder alltid till större saker. Som ett exempel, så är denna scenario ett hyfsat bra exempel på det, jag har lallat, och sen blev det större.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Definitift.

Tillbaka