Nekad farre08 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blacky100

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Farhan

Vad heter du på discord? Blacky Ji#0730

Ange ditt födelsedatum 2 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min daglig aktivitet börjar med att jag börjar skolan runt 09:00 och slutar runt 15:30 sedan så kanske jag har fotbollsträningen från 16:30 till 18:30 fast om jag inte har det så äter och sedan går jag in på unive och spelar till typ 23:00 och om jag har träning så äter jag efter och sedan går jag in och spelar till 23:00 fast på helger så kan jag spela allt från klockan 10:30 på morgonen till 03:30 fast jag tar ju naturligtvis pauser för att till exempel äta va lite med vänner och familj eller sova lite för att få energi senare för kvällen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem 3 månader nu och känns kvalificerad till att bli en servervakt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag är just nu inte i min pc fast jag kan skicka den till den som accepterar(om jag ens blir det).

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska underlätta arbetet för staffs genom hålla koll vad som sker runt oss att kicka personer(banna om det behövs)som lallar och förstör servern. Meningen för oss är att vi inte ska gå runt och leta fel utan meningen är om det sker i närheten av oss så ska vi göra det som behövs.Servervakter ska rpa som normalt och egentligen är det inte mycket som ändras eftersom jag tror inte jag behöver kicka och banna många för att denna servern har en hög rp nivå vilket jag gillar detta motiverar då mig till att hjälpa till denna servern eftersom jag gillar den.

Varför vill du bli servervakt på servern? Som sagt jag vill underlätta arbetet för staffs och hjälpa denna servern nå den högsta rpn nivån som möjligt fast en annan grej är att jag älskar denna servern och vill bara hjälpa till och det spelar ingen roll hur,det kan va på minsta lilla sätt jag är ändå glad till att hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption menas att en vän spawnar död pga en giltig rp anledning fast istället för att rpa på det så ressar man istället vilket är.Och abuse kan menas med att man är mitt i en skottlossning och man dör fast man väljer och ressa sig själv vilket är stort fel som kommer ta åtgärdes på. I mitt fall kommer jag aldrig göra ett sådant fel eftersom jag vet att man inte får och att det är tråkig rp.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top