Dubbelpost Farligt | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Farligt

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
56
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/FARLIGTT/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ellis

Vad är ditt discord namn? Farligt#9091

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007

Berätta om din karaktär. Bob Ali är 21 år gammal när han var liten blev han knuffad ner i hans pool av hans kusins hund. Bobs pappa Råbert hoppade i och lyckades rädda honom men sedan dess har han varit rädd för vatten speciellt att ha huvudet under vattnet. Han tyckte inte om skolan så mycket men fick bra betyg men han fuskade på dom flesta men i 9an blev han upptäckt av sin lärare på ett bild prov så han fick F i bild. Bobs föräldrar blev besvikna och Bob hoppade av skolan vid 9an! hans mamma lämnade honom vid 7 års ålder så han har tyckt att det var jobbigt sedan dess. Han gillar bilar och har jobbat som choklad testare när han var liten och på Taxi firman när han blev 18 och sålt bilar. Han har även varit bil driftare. Han är konstig och hungrig på choklad när man först träffar honom men efter någon vecka märker man att han har ett stort hjärta bakom alla choklad bitar. Han har 2 nära kompisar Claus och Berit heter dom och dom har känt varandra sedan dagis. Dom jobbar på ett ställe som heter Unive-Taxi och det är Bob Alis nya mål!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har länge velat spela på unive för att mina kompisar spelar på den och dom berättar att den är bra rp och roliga senarion. Jag är ofta aktiv på servern, jag har mycket fridtid för spelande. Jag är bra på att rpa och trollar inte! Jag har cirka 170 timmar på FiveM. Jag kan bidra till fler spelare för jag streamar ibland på twitch.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar säger att den är rolig och att det är bra rp på servern, jag har även sett folk som streamar på servern och det har sett roligt ut.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli stans bästa taxi chaufför och skaffa nya kompisar och ha kul! Vill även starta olika streetraces och bli bra på att köra bil. Vill också utveckla min rp nivå!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill jobba som taxi chaufför och kanske till och med bli taxi chef! Vill även starta olika races för det tycker jag är roligt och det blir roliga rp senarion!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka