Nekad Farligsköldpadda | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Farligsköldpadda

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? @dinmorsa69

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Ben är en 20 år gammal pojke som bor med sin mamma och sin bror eftersom pappan tyvärr har gått bort. Familjen har svårt med att få pengar eftersom mamman är svårt sjuk och brorsan är bara 10 år gammal. För att Ben ska få fram sina pengar så måste han tjäna pengar på att lättare, alltå leva kriminellt. Han lever kriminellt bara för att få fram pengar för sin familj. Han säljer droger osv. Det har även hänt att Ben har tagit liv vilket han inte bryr sig om ifall det handlar om familjen. Vilket leder till att Ben inte är rädd för blod, vapen, skott osv. Men det betyder inte att Ben är ond, han kan leva det kriminella livet men även vara godhjärtad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska sköta reglerna och sprida unive vidare så att det blir mer populärt och bättre. Jag är även online ofta och ska sköta rp bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha ett rättvisst scenario och att det blir bra. Det ska inte vara negativt.

Hur hittade du Unive? Jag hitttade det på tiktok/youtube och har även hört från vänner och personer i omgivningen snacka om det. Vilket ledde till att jag blev intresserad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka