Nekad Farliga Fredde | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeluu

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198005748657/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Farliga Fredde#5887

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 1991

Berätta om din karaktär. När jag spelade så hade jag en karaktär som heter Petrus född 1991 från Norrland. Han växt upp med sina syskon en bror och en syster och en mamma som tog hand om dom. Petrus hade ingen kontakt med sin pappa. Han var mobbade under sin skolgång och flyttade hemifrån vid 18 års åldern. Han fick praktik på Mekonomen och sköte sig bra han fick anställning efter 1 år säger han upp sig för att prova på livet som bilförsäljare han trivdes okej men efter 6 månader sa han upp sig och gick tillbaka till mekonomen. Hans intresse är sport och han är lite blyg. Jag har planer på att testa en helt ny karaktär som ska vara kriminell har aldrig testat det innan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla min RP så mycket jag kan och skaffa roliga jobb, för att göra en insatts i samhället.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har bara sett olika streamers och tycker att det verkar vara en najs server

Hur hittade du Unive? Jag har bara sett olika streamers

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt RP och lära mig mer och lära andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och lära känna nytt folk !

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka