Nekad Farhad | Medlem ansökning [Noobis94]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Farhad

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199254979637/

Vad är ditt namn i verkligheten? Farhad

Vad är ditt discord namn? Farhad#4458

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2007

Berätta om din karaktär. ja han älskar att köra bilar och när han var liten så ville han alltid att köra bilar nu när han han blivit stor så han hart blivit en kriminell så han vi skaffa en familj och han vill ha barn men hans gamla flickvän har lämnat han så han va en jätte bra person från början men när han blev en sam so började han med att blir kriminell ås nu mår han inte så bra de därför vil han flytta till Unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att de är en jätte bra sörvaer roleplay och jag vill jobba så liva ett bra liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en bättre miljö där jag kommer göra allt för att kunna minska antalet RDM och VDM.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse och de där för är de så

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar i de

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka