Nekad FarbrorSperre | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpexyMaster420

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405252811/

Ditt Hex-ID: steam:11000015620c0cb

Vad är din discord tagg? spexytheoneandonly

Vem var det som bannade dig? Indiantechsupport

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-17 172509.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att indian valde att banna mig för att jag "ljög i support". Men jag kan lova att jag ej ljög om något. Jag såg att indian satt i support 10 och jag satt i support 2. Jag pratade med 2 andra staffs och sa att jag skulle göra medlemskaps ansökan och sedan försöka få tillbaks min kriminell roll genom att prata med dig indian. Men så sa ja också att ja råka lämna dc servern förut VILKET ni kan kolla upp själva. Jag ljög inte något om det och jag står för de ja säger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt med Zakke och Hagberg1 i support och ville att de skulle kunna få indiantechsupport eller Siggeed till support callet. Anledning för att jag ville prata med de angående min kriminell roll som jag fick indragen och redlist för i 1 månad. Jag hade gärna kunnat stå ut på en indragen kriminell roll fine. Men att jag får redlist i 1 månad för något sådant litet var ju skjukt för mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vill inte påstå att den va felaktig sådära. Jag tycker iaf personligen att de var felaktig i ett visst sätt då jag inte ljög i support. Men jag ville bara få indiantechsupport / sigged att komma till support så jag hade kunnat prata med en av de så att jag kunde ha en konversation med de angående min kriminell roll.
Men sedan så får ja en disconnection sound och blev tydligen bannad från discorden för ingen anledning. Jag skrev till Hagberg1 i pm och han sa att ja tydligen blev bannad för "N Ordet". Vilket var helt fel också.
Jag skrev sedan ett pm i forumet till indiantechsupport så säger han att han inte banna mig för något sådant men utan att jag LJUGER i support vilket inte var sant.
Jag har inte ljugit i support och det är de ja tycker var felaktigt. Och även OM jag skulle ha "ljugit" i support hade du inte istället kunnat ha dragit in mig till dig så hade du kunnat diskutera det med mig istället för att bara banna mig DIREKT du hör något. För hur kan du liksom veta att staffsen inte ljuger och säger falska saker åt dig. Du måste ju liksom få en confirmation på att jag har sagt något sådant.
Annars hade vilken staff som helst kunnat komma till dig och säga " Ja hörde denna personen säga det här" Och så bannar du de för ingen anledning eller confirmation på att det stämmer.
Men jag blamear inte dig indiantechsupport tycker bara de va lite envist att du bannade mig bara för att den staffen SA att det var så istället för att confirma att JAG sagt de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för Hets OOC i pm med en kille förut. Har tagit lärdom av det eftersom att jag inte hetsat mer mot folk i PM eller OOC chatten ingame. Har istället valt att ignorera Hets som förekommer mot mig och istället rapporterar den hets istället så att de andra får åtgärder och inte jag. Det blir smartare!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Hade ja kunnat istället väntat på att indiantechsupport svarat mig i PM istället? Ja. Men när han säger till mig att han ska skriva till mig imorgon och han inte skriver till mig alls såklart att jag kommer försöka få tag på honom i support ja. Men jag antar att jag istället kanske borde haft tålamod och väntat på att t.ex Siggeed svarat mig i PM.
Tålamod är vad jag vet nu iallafall men jag orkar inte sitta och bli nekad efter varje överklagan jag gör. Ber om ursäkt och snälla bara hänsyna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att jag ska ha tålamod för att indiantechsupport / Siggeed skulle ha svarat mig i pm.
Det blir också bättre för alla. För att jag förstår att ni har andra saker att göra och jag vet nu att ja ska låta er ta eran tid till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Neka inte bara för att ni känner för de utan hänsyna för jag som före detta unive medlem vill såklart koma tillbaks till min favorit server??

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka