Accepterad Fappe | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fappe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fappe1337

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? FAPPIEO#5709

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Blomén, Jonas är 28 år och kommer från Norrköping. Han har pluggat systemvetenskap på högskolan i Luleå. Han träffade då en tjej som han senare gifte sig med, Två år senare så fick Jonas reda på att hans fru varit otrogen. Då bestämde sig Jonas för att skola om sig till sjukvårdare, efter 5 år bakom skolbänken som blev Jonas klar med skolan. Då flyttade Jonas till Unive staden för att starta sitt nya liv, Utan en krona på fickan och helt själv. Väl i staden så hittade Jonas sin gamla polare som fått Jonas att rycka upp sig och ta tag i sitt liv. Tillsammans så har de skaffat sig Bil och lägenhet och vänner. Jonas har även ett brinnande intresse för bilar och för att festa. Han brukar dock bränna alderless för mycket pengar på utekvällar och dagarna efter så klarar han inte av att kolla bankkontot och brukar därav gå o bränna pengar på närmsta affär.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har lång erfarenhet av både RP och utvecklande av FiveM servrar. Jag håller en hög RP-nivå och gillar små som stora scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har kört några timmar på servern och märkte snabbt att servern har en förvårnadsvärt hög rp-nivå för att vara en öppen server.

Hur hittade du Unive? En polare hittade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill framförallt skaffa mig ett whitelistat jobb och rulla runt på servern och ha de riktigt roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka