Accepterad fanvadcoolt | Medlem ansökning [Gaywi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fanvadcoolt

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198310065247

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? FanVadCoolt#3640

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005

Berätta om din karaktär. Karl Eriksson är född år 1990 Han är glad och trevlig och gillar att fiska. Han är uppväxt i staden och har Han är född levt där hela sitt liv. Han gillar att hjälpa människor och han vill att alla ska känna sig trygga. Han är bra på att fiska och laga mat och gillar att umgås med vänner. Han mål är att bli polis. Han har drömt om att bli polis hela sitt liv så han kan hjälpa personer. Han vill lära sig köra bil också. Han är dålig på fotboll. Han är bra på att fiska och han är bra på att laga mat och han gillar hundar. Han vill bli polis för att hans Farfar var polis en gång i tiden och så ville han också bli för att hjälpa människor. Han är också bra på att åka skidor och att köra båt. Han gillar inte orättvisa. Han tycker om bilar även fast han inte kan köra bil så vill han lära sig köra bil. Han har åkt mycket skidor i sitt liv men han har börjat tröttna på det och han vill göra ett försök att bli polis som han har drömt om. När han var barn så dog hans mamma och hans pappa i en brand så han var tvungen att bo med sin farfar. Och han berätta massa historier när han var polis. Han borr med sin kusin och han är uppväxt med honom. Han brukar gå till gymmet och träna och han är väldigt aktiv som person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört unive förut och varit whitelistad och nu vill jag komma tillbaka. Jag vill göra roliga scenarios. Jag vill köra socialt rp. jag gillar roleplay väldigt mycket och unive är Sveriges största server som gör det mer roligt och det finns så många personer som hjälper folk. plus med väldigt seriöst rollspelande. och man hittar alltid något att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill köra på en severn som har bra spelare och mycket folk. Jag vill köra seriöst och ha ett så bra socialt rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan förlora ett scenario. Och att man ska göra det så kul som möjligt för den andra spelaren också tex att man ska vara rädd och lyssna om han har dig som gisslan.

Hur hittade du Unive? har kört på unive förut :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka