Accepterad fantan | Medlem ansökning [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fantan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120143583/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Fantan #7626

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter victor och ska vara 19 år. victor föddes i italien men flyttade till göteborg när han var 3 år. Victor hade inte den lättaste barndomen när han var 9 år så dog Victors mamma i en terror attack när dom var påväg för att träffa Victors mormor. Victors pappa blev deprimerad och gick in i vägen. victors pappa började överdosera på knark så efter 2 års tid så behövde Victor och hans brorsa flytta till ett foster hem i dalarna. Victor var väldigt ledsen över detta och ville stanna kvar med sin pappa även om han tog knark för ibland så kunde dom ändå har roligt. Efter 9 års letande så skjuter Victors bror mannen som hade gjort mordet på sin mamma. Han blev strax efter tagen av polisen. Det var efter den dagen victor bestämde att inte skada folk som hans bror hade gjort. 20 maj 2020 så flyttade Victor till unive för att starta om men det var först 2021 han ville börja söka jobb till sjuk vården.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är online ganska ofta om jag inte har något annat bokat. Jag spelar med rolepaly och inte tramsar runt och när jag jobbar så gör jag mitt bästa att rp:a och verkligen leva in i det. Och jag tramsar inte runt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är ett så bra community och att alla som är medlemmar verkligen tar det seriöst och inte lallar runt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom Cosmo_bt samt att en vän berättande för mig om fiveM och unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att få andra att tycka att det är mer kul att rp:a och att få hjälpa folk med vardagen. Men min största mål med servern är att få jobba inom sjukvården eller på mekonomen. Men också att andra ska ha kul inne på servern. men också ha roligt själv när jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få jobba inom vården eller mekonomen. Men jag vill också utveckla mitt rp:ande och ha roligt samtidigt som jag rp:ar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag ej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka