Nekad fantan | Medlem ansökning[Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fantan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120143583/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Fantan #7626

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2008

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter victor. Han är 19 år och föddes i italien. Men när victor var 3 år så flyttade han till göteborg. Victor hade inte den lättaste barndomen hans mamma blev skjuten när han var 9 år i en terror attack när dom var i italien för att hälsa på Victors mormor. Efter Victors mamma dog så gick victors pappa gick in i väggen och började överdosera droger. Efter 2 års tid med pappan som knarkare så flyttades victor och hans brorsa in till ett fosterhem. victor var så ledsen lver detta för ibland så kunde victor och hans pappa ha roliga stunder. Victors brorsa leon hade letat efter terroristerna i 9 år. den 16 april 2017 så har man ett skot skjutas. det var victors brorsa leon som hade utfört mordet. han blir tagen av polisen strax efter han hade skjutit skottet. det var efter den dagen victor bestämde att hjälpa folk istället för att skada folk. året 2020 så flyttade victor till unive men det var först år 2021 han ville utbilda sig till något inom vården.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är online ganska mycket om jag inte har något annat bokat. Jag vill hjälpa folk i nöd t.ex ambulans förare. Jag tramsar inte heller runt utan jag gör mitt jobb jag ska göra och jag vill även hålla koll så att alla verkligen är seriösa och rp:ar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är ett så bra community och att alla som är medlemmar verkligen tar det seriöst och inte lallar runt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom Cosmo_bt samt att en vän berättande för mig om fiveM och unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att bli Något inom sjukhuset. det är verkligen min dröm för jag vill verkligen kunna hjälpa folk i nöd och jag vill hjälpa servern att bli bättre t.ex om det är någon som inte följer reglerna eller bara inte är seriösa och bara lallar runt. Och att kunna utveckla mitt rp:ande så bra jag bara kan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att bli Något inom sjukhuset. det är verkligen min dröm för jag vill verkligen kunna hjälpa folk i nöd och jag vill hjälpa servern att bli bättre t.ex om det är någon som inte följer reglerna eller bara inte är seriösa och bara lallar runt. Och att kunna utveckla mitt rp:ande så bra jag bara kan. och jag vill med göra så att andra med blir motiverade att utveckla sitt rp:ande så bra dom med kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag ej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka