Nekad fantan | Medlem ansökning [Bogha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fantan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120143583/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Fantan #7626

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2008

Berätta om din karaktär Min karaktär är 19 år. han heter victor och kommer 50% från sverige och 50% från italien. Victor växte upp i göteborg och hade levt hela sitt liv i göteborg. Victors mamma jobbade på sjukvården och hans pappa som polis. Victor hade också en bror som heter leon. Leon och victor hade inte den lättaste uppväxten. När Victor var 9 år så blev Victors mamma skjuten. Leon ville döda personerna som hade dödat deras mamma. 2 år senare efter händelsen så hör man ett skot skjutas vid centralen, göteborg. Det var leon som sköt skottet och träffade en av männen som hade dödat deras mamma. leon blev insatt för mord i 113 år. Efter den dagen så bestämde sig Victor för att starta om. 2020 så flyttade Victor till unive men fick först en stark känsla att få hjälpa andra 2021.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill hjälpa andra. Och för att få ha ett jobb där man faktiskt hjälper folk. Jag tycker att unive är den bästa svenska servern för detta för på unive så är det folk som tar det seriöst och folk som verkligen tar hand om sitt jobb så att det verkligen låter tro värdigt. Jag hoppas verkligen att jag kan bli white listad för att ta min rp till nästa nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mitt mål med rollspel är att bli så bra som möjligt och att all rp i hela unive ska bli så realistiskt som möjligt och att jag ska vara så pass bra så att jag hjälper till att få unive till en mer hjälpsam plats och bara bli allmänt bättre på att hjälpa folk. Och att det är ett så bra community och att alla som är medlemmar verkligen tar det seriöst och inte lallar runt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom Cosmo_bt samt att en vän berättande för mig om fiveM och unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett jobb där man hjälper andra tex att få jobba i vården eller något som ända hjälper folk. Några av mina dröm jobb är att få jobba på mekonomen eller Saras bil & mc/ marja-lisas bil och motor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få hjälpa andra med vardagen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka