Accepterad fampehr711 | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fampehr711

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Användarnamn: fampehr711

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199020612874/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: fampehr711

Vad är din discord tagg? fampehr#9056

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP fail

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte gjorde so de sa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Två killar som ville köpa min bil men jag lät dem inte göra det .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. När jag inte lät dem köpa den så följde de efter mig och kidnappade mig. Det sa saker som jag skulle göra och jag lyssnade. De sa även att jag skulle strippa men inget hände när jag gjorde det. Efter ett tag funkade det. Det som va var att de tog mig klockan 22 och vid 22:20 så sa jag att jag kommer behöva sova om typ 10/15 min men de sket dom i så dem kidnappade mig och hade mig i en timme och till slut var jag tvungen att gå. Jag har videobevis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De har varit felaktiga banns och jag har blivit unbannad direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte. Jag tyckte jag gjorde rätt men när min farsa säger att jag behöver gå så måste jag det. Jag väntade dock 30 min efter han sa det och jag tycker det är sjukt att jag då kan få ban för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte spela på denna server om man inte kan spela mer en typ två timmar streck

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka