Nekad FAMMM | Ban överklagan [ Kurt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FAMMM

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198942811679/

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? FAMMM#7267

Vem var det som bannade dig? Kurt

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för Kurt Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet helt ärligt inte för jag har aldrig innan joinat serven och nu när jag har tänkt att testa Unive är jag bannad. Varför jag vet för innan har jag spelat lite på Knight.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började ett år sen när mina vänner började att spela Fivem. De gick in på Göteborg stad något sånt och därefter började spela på Knight. Jag började spela lite typ en timme sen blev jag uttråkad för det fanns inget att göra där. Helt tomt inga saker som man kunde göra i staden. Några månader efter bytte de server till en annan server multistaden. De sa många bra saker om den och hur mycket det fanns att göra där men jag började inte att spela fören någon på twitch spelade på en server som hette Unive. Jag visste att det var den serven mina vänner spelade på. Jag tyckte att det såg roligt ut men när jag ska gå in och testa serven var jag bannad för någon anledning. jag har inte gjort något har aldrig varit inne på serven. Jag har inte på någon server i fivem blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte gjort något om de råkade vet jag inte för man måste vara inne i serven för att banna någon. Det måste ha varit en sak som har hänt där jag blev drabbad på något sätt. Jag skulle uppskatta om ni tog bort den så jag kan spela på eran server.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag började att spela på Fivem har jag alltid varit försiktig att inte göra fel för jag vill inte bli bannad. Så jag har alltid läst igenom reglerna för att undvika att bli bannad. När jag joinar en server vill jag vara 100 på att serven är bra innan jag börjar spela mycket på den som andra servar. Jag kan ge ett exempel på Knight jag tyckte inte att den var bra och därför inte fortsatte att spela på den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för att jag gjorde inget fel för att bli bannad. Jag vet inte om det var ett misstag att banna mig eller något annat men det är konstigt för jag har aldrig spelat på serven innan eller den gamla som ni hade innan denna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för att jag har aldrig blivit bannad för att jag läser igenom reglerna mycket så att jag inte gör misstag för jag vill inte bli bannad på en server som jag gillar, för det är ingen som vill det eller?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka