Nekad FAMMM | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FAMMM

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198942811679/

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? FAMMM#7267

Vem var det som bannade dig? Kurt tror jag

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för Kurt Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är ny och när jag försöker komma in så står det att jag är bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har inte gått in i serven och är bannad. Innan har jag spelat på Swedish Knight men många rekommenderade denna och när jag skulle gå in och testa var jag bannad?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om de har bannat mig med misstag men det går inte för jag har ju inte varit inne och spelat och saken med det är att jag spelade inte på serven inte när den hette multistaden något sånt för då spelade alla mina vänner på Swedish Knight samt jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte spelat på serven innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte gjort något

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag gjorde inget och då inte lärde mig något. Jag har läst regler för andra servar där jag har varit på och alla är samma och de borde det vara på denna också alltså grund reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka