Nekad Falleee | Chef-jobb ansökan[Karimooooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falleee

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas Mamas Biträdande

Vad heter du IRL? OLiver

Vad heter du på discord? Falle#3173

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? har kört sedan december förra året sen bytte jag servern runt juni men nu är jag tillbaka för några veckor sen

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att vara väldigt aktiv och ha de öppet nästan hela dagen. Kommer få in många till jobbet och kanske till och med hålla i många event där vi kanske lottar ut gratis drinkar eller liknande. Jag kommer jobba välldigt ofta och ta många jobb intervjuer. Kommer även försöka utveckla så att vi kanske kan få in mer drinkar och mer mat kanske. Tänker mat om de är en pub/bar brukar de också finnas mat man kan beställa till sin drink eller liknande

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan hela faktura systemet jag har ej jobbat där men har jobbat på andra jobb som är typ likadant som bahamas bara att dom säljer andra grejer. Jobbade på båtbolaget förut och även securitas och där använde vi oss av faktura systemet. Jag kan även F6 Menyn väldigt bra då jag jobbat på sjukvården och där använde vi oss av den väldigt oftta.

Hur ofta kommer du vara inne? ofta. kommer vara inne mer än 6 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? yes

-rep Först och främst så ansöker man inte till biträdande chef, utan det är någonting du ska sköta genom rpn. Sedan så skulle det varit bra ifall du kunde utveckla din ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka