- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: Är bannad från dcn
Ditt Hex-ID: Är bannad från dcn
Vad är din discord tagg? 𝓕𝓪𝓵𝓵𝓮𝓮𝓮#0121
Vem var det som bannade dig? Vet ej var mer än ett halvår sedan
Hur lång tid var din ban? Vet ej. Vart bannad från dcn
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade discord invites till en shop. Och det var inte rätt att göra det!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg i en bil shop att de var giveaway. Och man skulle invitea för att vinna. Sedan inviteade jag någon staff och blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig man får ej gö det
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg var länge sen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Inte deltagit i giveawayen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes
Ditt Hex-ID: Är bannad från dcn
Vad är din discord tagg? 𝓕𝓪𝓵𝓵𝓮𝓮𝓮#0121
Vem var det som bannade dig? Vet ej var mer än ett halvår sedan
Hur lång tid var din ban? Vet ej. Vart bannad från dcn
Var är du bannad? Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade discord invites till en shop. Och det var inte rätt att göra det!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg i en bil shop att de var giveaway. Och man skulle invitea för att vinna. Sedan inviteade jag någon staff och blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig man får ej gö det
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg var länge sen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Inte deltagit i giveawayen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes