- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Ditt discordnamn: Falle#3173
Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2009
Varför ska just du bli staff? VArför jag vill bli staff? Jag vill bli staff för jag varit de innan på en annan server som e ganska stor men slutade på den servern för den inte var nå bra scripts. Varför jag slutade som staff där var pga skolan då jag ville få en bra skolstart och skulle vara inaktiv ett tag då så jag kände att de var lika bra att avgå som staf. Varför jag ska bli staff är för jag har tidigare erfarenheter inom staff yrket och kommer vara väldigt aktiv på servern. Kommer ta många support samtal don ärenden och krimm ärenden (om jag blir krim och don ansvarig) JAg borde bli stafff för jag e väldigt aktiv och tar de lugnt i ett support samtal. Jag kan förkklara ett snabbt support samtal här
2 personer kommer dom har klipp på när båda gör fel ena har klipp på den personen och andra har klipp på den personen.
Dom visar klippet jag ser att båda gör fel. Jag kommer förklar för dom liksom de här kommer hända de här och de här. Om dom börja tjafsa med varandra kommer jag be dom lugna ner sig och sluta tjafsa för i support så reder vi ut saker och inte tjafsar på andra. Om de inte slutar kommer jag ge båda server mute och när dom lugnat sig tar jag bort dom. Jag ger sedan båda deras åtgärder och förklarar varför jag sätter de så. Sedan säger jag att om ni ska tjafsa om detta så får ni göra de i eran pm.
Varför jag ska bli staff är för jag kan även väldigt många kommandon som staffs behöver.
/sqlban (id)) (tid) (anledning) du bannar en person
ban tider
0 perma ban
1 en dag ban
och så fortsätter de så
/sqlunban (hex)
/sqlbanoffline (id du får av hens hex) (tid) (anledning))
/setjob (id) (jobb) (rank)) du ger dig själv eller nån annan ett jobb.
jag kan massa fler men orkar ej rrabla upp dom här
Jag kommer vara väldigt aktiv kommer ta många support ärenden och kommer specca väldigt mycket. Tar staff ärenden före min rp. Jag kommer också ta medlemskaps intevjuer om ingen annan tar då jag vill få in jättemånga till denna server. Jag kommer vilja utveckla rp nivån på servern. hjälpa folk att få bättre rp och lite tips inom rp om dom är nya.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 6 timmar och mer. KOmmer vara svinn aktiv på servern
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på univee sedan december förra året. Blev sedan pbannad och gick vidare till en annan server men lämnade den och gjorde en banöverklagan här och nu kommer jag köra på denna tills jag slutar med rp
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag. Jag har vart staff på en server som heter ortenwave men lämnade den ervern för jag ej gillade den och gick tbx till unive. KAn många staff kommandon
/sqlban (id) tid Anledning
/sqlunban (hex)
/sqlbanoffline (id du får av /sqlsearch (hex) (tid) (anledning)
/sqlsearch (hex) Du söker upp en person ban id eller vad man ska säga du använder de när du bannar en person som e offline.
/setjob (id) (jobb) (rank inom jobbet) Du ger dig eller nån annan ett jobb
/reports du får upp menyn hur många reports ni fått
/noclip du blir osynlig
/revive (id) du revivar en person
/kick (id) (anledning) du kickar någon
/svban du bannar någon i 1 timme
/sv Du skriver i sv chatten
/spec du får upp spec menyn
/coords du ser kodinaterna du står på om tex några vill köpa gäng och där ska boss panelen vara.
/goto (id) du går till en person
/bring (id) du flyttar en spelare till dig
/skin (id) du ge nån karaktärsskapningsmenyn
/who (id) du kollar om nån e medlem krim osv
/sc du skriver i staff chatten
/announce Du skickar ut ett meddelande över hela servern
/ooc du skriver de när folk tex spammar i twt tex /ooc Sluta spamma i twitter! du skriver i hela ooc
/v (spawnamn på bil)
/trust du gör så en person kan gör de en medlem kan göra
/detrust du gör så personen är ickemedlem igen
/dv (raide) du tar bort bilar inom den radien
/clearchat du clearar chatten ifall nån skrivit nått olämligt elller liknande
/tpm du teleportar dig till din marker
/toggleid du ser personens id
/togglename du ser folk id och namn tex 42 I Lil Al Falle
/giveitem (id) (item) (antal) du ger någon ett item
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? JAg kan jobba inom allt
Ditt discordnamn: Falle#3173
Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2009
Varför ska just du bli staff? VArför jag vill bli staff? Jag vill bli staff för jag varit de innan på en annan server som e ganska stor men slutade på den servern för den inte var nå bra scripts. Varför jag slutade som staff där var pga skolan då jag ville få en bra skolstart och skulle vara inaktiv ett tag då så jag kände att de var lika bra att avgå som staf. Varför jag ska bli staff är för jag har tidigare erfarenheter inom staff yrket och kommer vara väldigt aktiv på servern. Kommer ta många support samtal don ärenden och krimm ärenden (om jag blir krim och don ansvarig) JAg borde bli stafff för jag e väldigt aktiv och tar de lugnt i ett support samtal. Jag kan förkklara ett snabbt support samtal här
2 personer kommer dom har klipp på när båda gör fel ena har klipp på den personen och andra har klipp på den personen.
Dom visar klippet jag ser att båda gör fel. Jag kommer förklar för dom liksom de här kommer hända de här och de här. Om dom börja tjafsa med varandra kommer jag be dom lugna ner sig och sluta tjafsa för i support så reder vi ut saker och inte tjafsar på andra. Om de inte slutar kommer jag ge båda server mute och när dom lugnat sig tar jag bort dom. Jag ger sedan båda deras åtgärder och förklarar varför jag sätter de så. Sedan säger jag att om ni ska tjafsa om detta så får ni göra de i eran pm.
Varför jag ska bli staff är för jag kan även väldigt många kommandon som staffs behöver.
/sqlban (id)) (tid) (anledning) du bannar en person
ban tider
0 perma ban
1 en dag ban
och så fortsätter de så
/sqlunban (hex)
/sqlbanoffline (id du får av hens hex) (tid) (anledning))
/setjob (id) (jobb) (rank)) du ger dig själv eller nån annan ett jobb.
jag kan massa fler men orkar ej rrabla upp dom här
Jag kommer vara väldigt aktiv kommer ta många support ärenden och kommer specca väldigt mycket. Tar staff ärenden före min rp. Jag kommer också ta medlemskaps intevjuer om ingen annan tar då jag vill få in jättemånga till denna server. Jag kommer vilja utveckla rp nivån på servern. hjälpa folk att få bättre rp och lite tips inom rp om dom är nya.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 6 timmar och mer. KOmmer vara svinn aktiv på servern
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på univee sedan december förra året. Blev sedan pbannad och gick vidare till en annan server men lämnade den och gjorde en banöverklagan här och nu kommer jag köra på denna tills jag slutar med rp
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag. Jag har vart staff på en server som heter ortenwave men lämnade den ervern för jag ej gillade den och gick tbx till unive. KAn många staff kommandon
/sqlban (id) tid Anledning
/sqlunban (hex)
/sqlbanoffline (id du får av /sqlsearch (hex) (tid) (anledning)
/sqlsearch (hex) Du söker upp en person ban id eller vad man ska säga du använder de när du bannar en person som e offline.
/setjob (id) (jobb) (rank inom jobbet) Du ger dig eller nån annan ett jobb
/reports du får upp menyn hur många reports ni fått
/noclip du blir osynlig
/revive (id) du revivar en person
/kick (id) (anledning) du kickar någon
/svban du bannar någon i 1 timme
/sv Du skriver i sv chatten
/spec du får upp spec menyn
/coords du ser kodinaterna du står på om tex några vill köpa gäng och där ska boss panelen vara.
/goto (id) du går till en person
/bring (id) du flyttar en spelare till dig
/skin (id) du ge nån karaktärsskapningsmenyn
/who (id) du kollar om nån e medlem krim osv
/sc du skriver i staff chatten
/announce Du skickar ut ett meddelande över hela servern
/ooc du skriver de när folk tex spammar i twt tex /ooc Sluta spamma i twitter! du skriver i hela ooc
/v (spawnamn på bil)
/trust du gör så en person kan gör de en medlem kan göra
/detrust du gör så personen är ickemedlem igen
/dv (raide) du tar bort bilar inom den radien
/clearchat du clearar chatten ifall nån skrivit nått olämligt elller liknande
/tpm du teleportar dig till din marker
/toggleid du ser personens id
/togglename du ser folk id och namn tex 42 I Lil Al Falle
/giveitem (id) (item) (antal) du ger någon ett item
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? JAg kan jobba inom allt
Senast ändrad: