Accepterad Falleee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falleee

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Falleee

Vad är ditt hexid? 110000144305cba

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag satt och kolla folks roller lite kolla vad dom hade. Sedan såg jag att en hade MA sedan kände jag att jag ville läsa lite ansökningar och ta intervjuer så jag bestämde mig för att ansökan. Vad som också fick mig var när jag själv skulle bli medlem här för första gången. Ville också läsa ansökningar och ta intervjuer. sedan vart jag bannad i juni men är tillbaka nu för någon månad sen. När jag tog min medlemskaps intervju då kände jag samma sak. Sedan när jag var hemma så kollade jag forum och såg alla ansökningar och bestämde mig för att ansöka till Medlemskaps Ansvarig. Jag kom halvägs in men orkade inget mer och stände ner datorn. Sen nu så bestämde jag mig för att nu ska jag ansöka.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig för att jag kommer hålla mig aktiv i discord och på forumet. Kommer läsa många ansökningar och ta många intervjuer. men de är inte de enda jag kommer göra jag kommer även hålla koll på folks medlem och se så att dom inte gör något som förtjänar en indragen medlem. Då medlemskaps ansvariga får dra in folks medlem. Jag kommer hålla mig aktiv i pm ifall nån vill något angående medlemsansökan. Tex En fråga dom inte förstår eller så. Kommer få inn så många som möjligt och kommer även vara lika hårda mot alla. Inte ge någon medlem lättare för att jag kanske känner dom eller så. Kommer vara lika hård mot alihopa angående medlemskap.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? När du bemöter en annan person i en intervju tillexempel så ska du hålla en god ton och vara snäll och ta frågornaa lugnt för personen. Du ska vara lugn och inte stressa utan du ska ha tid för ditt arbete och inte strressa folk till ett svar. Du ska ha ett varmt välkomnade tex "Hej välkommen är du redo för din intervju)

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Tycker medlems rollen är perfekt som den är just nu. Tänker såhär att just nu vill jag inte påverka den nåning men kanske senare. Kanske att folket som har medlemsrollen ska bry sig mindre om makt och pengar. Blir rånad på vapen varanan dag av samma folk

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bror lite på där faktiskt. Om de är en helt vanlig medlem ska de ha kunskap inom alla grundregler. Ha seriös rp nivå och innte lalla i scenarion eller nått liknande. Om du är kriminell också så ska du ha koll på både kriminell reglerna och även grundreglerna!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Du ska vara aktiv på discord och på forumet. Ha tiden till att läsa ansökningar och ta intervjuer. Hålla koll på andra folks medlemskap. Så dom inte gör nått fel och medlemsapet behövs dras in.

Hur ser din aktivitetet ut? Skol dagar Måndag 08:30-14:40 Tisdagar 08:30-14:00 Onsdagar 09:50-15:55 Torsdagar 08:30-14:45 Fredagar 08:30-15:00 Träningar Måndag 17:00-18:30 Onsdagar 18:00-19:40 fredagar 17:00-18:00 Kan vara match i runt 2 timmar på helgen också:)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar ej på nån annan

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Detta är min tredje ansökan då jag förut ej fick svar på min andra. Skickade in den för 3 veckor sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka