Nekad Falkman | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falkman

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo falk

Vad är ditt discord namn? falkman1234

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Karaktären som jag spelar heter Mattias Jäderström. Han jobbar som mekaniker/ bilstyling och vill att både kunden ska bli så nöjd som möjligt. Han gör altid sitt bästa och sprider skratt och mer. Mattias älskar även att gå ut på kvällarna och ta en drink med polarna och hänga runt på stan. Han är cirka 24 år så han gör solklart inget olagligt. Mattias familj dog i en flyplanskrash när de var påväg till spanien, Mattias överlevde med svåra skader men lyckad läka fort då han hade en väldigt bra sjukgymnast.... Mattias har mycket erfarenhet av olika jobb då han har jobbat som städare, fönsterputsare och praktiserat på en bilfirma när han var 17 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra vibbar, skratt och en till spelare (jag altså). Har inte spelat så mycket RP så försöker lära mig det just nu. Jag tyckte denna server såg rätt schyst ut och hade gärna velat böra mitt RP här. :) vem vet kanske jag donerar en slant om jag tycker RP är kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst innebär att du prioriterar att skapa en positiv och engagerande upplevelse för den andra spelaren

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM COPBAIT suntförnuft. Det är viktigt att tänka på suntförnuft då både jag och andra spelare ska få ha kul och en trevlig stund

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har ingen igentlig erfarenhet inom RP då jag nyss börjar köra. Har sätt en del klipp dock på sociala medier och det ser rätt roligt ut. :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lung person som hoppas på att få lira lite på servern och sprida skratt, Jag försöker även lära mig hur RP funkar just nu, så som gameplay och alla knappar.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka