Nekad falkenberg | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4falkenberg

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199107872680/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Falkenberg#4200

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Gustavsson och gillar bilar/ att mecha med bilar. Han växte upp med en kriminell uppväxt där han hängde mycket med dem äldre som hållde på med tex droger och vapen. Han försökte komma ur detta med kriminella livet och försökte gå över till det lagliga. Han är förr 1992 och är hade det väldig dåligt i skolan. Han kunde inte sitta still på lektionen till exempel och han fick mycket skäll osv. Han har adhd och tar medicin för det. Han klarade av gymnasiet bra men hade lite problem där o där. Men han fick ihop det tillslut! Hans mamma bor här i unive city så därför vill han flytta hit igen för att kunna få leva lite närmre sin mamma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo jag tycker jag borde bli medlem på unive då jag kan bidra till en hög rp nivå och social rp och inte lalla och göra massa regel brott. Jag har tidigare erfarenheter inom rp och tycker själv jag kan ha en hög rp nivå. Kommer inte göra regel brott eller lalla på servern utan jag kmr ta servern seriöst och rpa bra. Kommer hålla mig till den sociala rpn och kommer försöka utveckla min rp så bra som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög rp nivå och social rp genom att tex hålla mig till reglerna och ha sån kreativ rp som möjligt o utveckla min rp till den högsta. Kommer bidra till en så hög rp nivå som möjligt och bidra till det sociala. Kommer ha en form i min rp och kommer liksom göra den så kreativ som möjligt och så roligt som möjligt och göra scenarion som bidrar till rolig och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot. Man ska göra det som sagt roligt och kreativt för båda parterna och göra så båda tyckte det var kul.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och streamers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka