Inaktuell Falkenberg | Kriminell Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4falkenberg

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
8
Berätta om ditt förslag Mitt förslag är att man ska kunna skotta som hangaround i olika gäng. Det är en konstig regel enligt mig och jag tycker de borde tas bort pga man får knappt göra nått som hangaround. Tex ifall man är hangaround i ett gäng borde man få kunna iaf skydda och bevisa sitt gäng/klubb att man verkligen vill va med. Tex genom att hjälpa skydda gänget/klubben eller göra olika tasks som kidnappaningar och droger osv.

På vilket sätt är det en förbättring? En roligare rp och inte så strypt rp. Det är inte så strypt rp men de är ändå ganska strypt rp vilket jag tycker är ganska tråkigt. Man får knappast göra något som solo/hangaround längre.

Länkar och annat material som visar förslaget: -

-rep absolut att hangarounds ska få vara med och bidra med rp men inte skjuta då kommer gäng vara mer än 16 pers i skottlossningar

-rep absolut att hangarounds ska få vara med och bidra med rp men inte skjuta då kommer gäng vara mer än 16 pers i skottlossningar
Inte ifall man har plats i gänget vanligt vis och låter folk vara hangarounds innan springis/prospect.

Irl som hangaround gör man droger och är där för att skydda som högre uppsatta genom att ta skiten på sig själv ist för medlemmar

Man hör lite på namnet "Hangaround", din uppgift är att utföra uppgifter åt gänget samt hänga med de för att sedan få en chans att bli springis. Man ska helst inte skjuta tillsammans med medlemmar eller vice/boss som springis heller, då man som springis ska skickas ut på uppdrag av medlemmar eller vice/boss. Springisarna ska själva göra smutsjobbet medans alla andra ska ha det lite mer lyx ju högre upp i rang man kommer.

Så svaret från mig skulle vara NEJ.

Berätta om ditt förslag Mitt förslag är att man ska kunna skotta som hangaround i olika gäng. Det är en konstig regel enligt mig och jag tycker de borde tas bort pga man får knappt göra nått som hangaround. Tex ifall man är hangaround i ett gäng borde man få kunna iaf skydda och bevisa sitt gäng/klubb att man verkligen vill va med. Tex genom att hjälpa skydda gänget/klubben eller göra olika tasks som kidnappaningar och droger osv.

På vilket sätt är det en förbättring? En roligare rp och inte så strypt rp. Det är inte så strypt rp men de är ändå ganska strypt rp vilket jag tycker är ganska tråkigt. Man får knappast göra något som solo/hangaround längre.

Länkar och annat material som visar förslaget: -
Hangaround ska inte vara med i scenarion det har vi varit strängt förbjudna med och det är just för att som hangaround ska man inte gå runt och skjuta för då om man har t.ex. 5 hangaround så blir man betydligt mycket större och mer makt än alla andra gäng och det skulle påverkat rpn och försämrat den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka