Accepterad Falkenberg | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4falkenberg

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107872680/

Ditt Hex-ID: 1100001446717a8

Vad är din discord tagg? 𝙁𝙖𝙡𝙠𝙚𝙣𝙗𝙚𝙧𝙜#2008

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent bannad, vat vänligen att acceptera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror staffs eller 320 valde att banna mig är nog för att jag betedde mig dåligt under ett möte och skickade ut lalliga gifs så de bannade mig ur discord servern sedan så istället för att göra en överklagan så gick jag till en annan server och det är något jag ångrar ganska mycket och jag vet mycket väl att jag skulle överklagat och fortsatt spelat för jag har väldigt många vänner och jag tycker verkligen om rp nivån här på unive roleplay.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som exakt hände innan jag blev bannad var att jag satt och skickade lalliga gifs och var allmänt oseriös och jobbig i ett servermöte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig bann för jag skulle betett mig bättre och inte gjort så som jag gjorde. Jag skulle ha lyssnat och tagit in viktig information ifrån servermötet som kan vara bra att veta och sedan så förstår jag att jag blev bannad från servern då jag väljer att lämna för en sådan sak. Jag har alltid försökt hållit en så bra nivå som möjligt och förstår inte själv varför jag valde att göra så som jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger som icke medlem som jag ej kommer ihåg anledning över. Jag har dock några riktiga bans igenom metagaming, Sedan så har jag fått indragen krim för regelbrott jag gjort. Jag har tagit lärdom av dessa bans och som sagt som jag förklarade där uppe så har jag försökt hållit en så bra rp nivå som möjligt efter detta. Jag kommer inte göra några regelbrott och kommer hålla min nivå så hög som möjligt om jag får komma tillbaks till unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade kunna gjort annorlunda är att göra en överklagan och visa att jag verkligen bryr mig om servern för det gör jag och jag har många kompisar osv på servern. Jag skulle heller inte ha bytt server direkt när jag fick ban ifrån discorden för det visar bara att man inte bryr sig om servern alls och bara spelar här för att förstöra. För som sagt är ett servermöte ett väldigt viktigt typ av möte och jag skulle betett mig bättre och tagit in information som blev utdelad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska stanna på den servern jag spelar på och jag kommer hålla min nivå så hög som möjligt samt så kommer jag inte lalla på möten och ta in den viktiga information som tilldelas till spelarna som är med på mötet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Får jag bara fråga, har du bestämt vilken server du ska spela på för du hoppar runt otroligt?

Får jag bara fråga, har du bestämt vilken server du ska spela på för du hoppar runt otroligt?
Jag har valt att försöka komma tbx till unive nu ett tag så ifall jag får en chans här igen vill jag verkligen stanna här.

Okej, jag släpper in dig igen. Men fortsätter det springas då kommer du tyvärr inte släppas in igen då vi vill ha lojala spelare på våran server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka