Nekad Falken1234 | Ban Överklagan [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RIP

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229080828/

Ditt Hex-ID: 11000014ba094fc

Vad är din discord tagg? falken0123

Vem var det som bannade dig? kentish

Bild på banmeddelande: Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var så här att jag på att jag hade i mitt klip och det var så att jag kolla klippet och det var så att jag hade felJag tror att det var så här att jag på att jag hade till fear rp grann och det var så att jag kollat klippet och det var så att jag hade fel Där en Krim varning och de kan leva med det förstår jag och det var så att i reglerna då var det att jag såg inte där än aldrig kan porten och det var att man inte har någon blandnings medel för att göra det enklare och jag den tracer på mig och några complain Han har inte hört att till jag visste Jag uppfattar att det är Filip och limpis att det inte få perma och jag bara ska ta bort det Men tydligen så hörde inte av philip för att jag uppfattade att jag skulle ej få perma ban och då så fick jag Per man Adam och han vill inte ha hjälp mig Men sådana fall om han uppfattade att han skulle prata med mig då så är det skitbra men fortfarande Jag vill inte vara här bara för att han inte har fått veta någonting om andra använder jag ska inte koll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var med mitt gäng och skulle sälja och när vi kom fram så började folk skjuta mot oss och det blev skott låsning och jag dog direkt så jag hoppade support och visade klipp på när dom har gjort fel och jag hade tracers på och jag visste inte hur man tog bort dom för jag spelade på en 100k or die server innan och då hade jag det och jag har tagit bort dom nu för var tvungen att avinstallera GTA och ladda er det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad på länge glömte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte spriga från polis

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Förlåt, men du svarar skriver inte alls om vad som hände. Jag kan inte godkänna denna. Skriv om vad som faktiskt hände.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka