Accepterad Falken1234 | Ansökan till Servervakt [Mohsha80]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RIP

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad heter du på discord? falken0123

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 16:30 - 22:30
tisdag: 16:30 - 22:30
Onsdag: 16:30 - 22:30
torsdag: 16:30 - 22:30
fredag: 16:30 - 02:00
lördag: 12:00 - 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det kommer bli nekad nu men jag hittar verkligen inte hur man gör och jag tror i alla fall jag kan gissa ungefär 5 till 10 + men det kanske lite dåligt men det att jag har kunde inte vi kommer kunna börja brinna i för att kunna vara min status server och jag förstod inte så mycket men jag tror det är ungefär som men jag hittar ingen här gruppen torsdag så sorry

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakt uppgift är att ha kontroll och ses inte så der inte är lallare och kunna använda sig av sina Pearls på rätt sätt och det upp deras uppgift att ta bort alla andra folk som Ja men det är gott det första som har koll på de större brotten mot större och större städer så det går upp höger höger höger Men server vakt där att de har koll på liksom vad heter det när man kollar på det minst och mindre besluten liksom och visa tänderna och slå på Karins eller vad det heter på dig Maja Lisas då Då får du ett slags kicka eller nej inte sagt det väl skicka när du får gärna sv ban på 30 minuter

Varför vill du bli servervakt på servern? lallare och kunna använda sig av sina Perns på rätt sätt och det upp deras uppgift att ta bort alla andra folk som Ja men det är gott det första som har koll på de större brotten mot större och större städer så det går upp höger höger höger Men server vakt där att de har koll på liksom vad heter det när man kollar på det minst och mindre besluten liksom och visa tänderna och slå på Karins eller vad det heter på dig Maja Lisas då Då får du ett slags kicka eller nej inte sagt det väl skicka när du får gärna sv ban på 30 minuter

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption korruption är typ två olika saker Det är först kanske på att du använder man föds till sin dotter kicka någon eller Banan för att du vill vinna till Norge och sen finns det typ av flera olika att du är liksom ger eller jag vet inte om så vacker ålder men de blir håller eller får bort roller eller kickar folk att ta den rollen liksom det finns det flera olika typer av korruption

TOG DENNA ANSÖKAN FRÅN MITT GAMMLA KONTO PRINTERN

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka