Nekad Falken | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? LEo

Vad är ditt discord namn? falken2899

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Neo West växte upp i en tuff förort, där han tidigt fick uppleva både det goda och det mörka i samhället. Hans far var också polis, men dog i tjänsten när Neo var ung, vilket satte djupa spår i honom. Denna tragedi formade hans vilja att en dag stå på rätt sida och skydda oskyldiga. Neo hade alltid ett starkt rättspatos och en vilja att göra skillnad, men hans liv på gatorna lärde honom också hur världen kan vara grym och oförlåtande. Som ung vuxen valde han att följa i sin fars fotspår och ansöka till polisutbildningen, där han gick i spetsen för sina kollegor. Efter flera års arbete på fältet har han blivit en erfaren polis med både fysik och mental styrka för att möta de utmaningar som ständigt uppstår. Hans känsla för rättvisa och skydd av de svaga har också fört honom till ett arbete som utredare, där han gärna tar sig an svåra och komplexa fall.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark, omtänksam , snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Neo växte upp med en stark fadersgestalt som polis. Hans far dog i tjänsten när Neo var bara 16 år gammal, och det var under ett ingripande i en farlig gänguppgörelse. Men det Neo inte vet är att hans fars död inte var en slump hans far var på väg att avslöja en stor korruptionsskandal inom poliskåren som involverade flera högt uppsatta personer. Neo har alltid känt att det var något mer än ett vanligt dödsfall, och i hemlighet har han under sin karriär som polis samlat på sig information om denna skandal. Neo har under åren sett de brister som finns inom rättsväsendet och har blivit allt mer övertygad om att systemet behöver förändras. Hans vision för framtiden handlar om att bli en nyckelfigur som kan driva fram förändring. Hans mål är att klättra inom poliskåren för att få makt och inflytande, så att han kan påverka beslut som rör lagstiftning och utredningar på en högre nivå. Neo ser det som sin livsmission att skapa ett mer rättvist samhälle, där polisen arbetar för att skydda de svaga och inte bara följer gamla rutiner som ofta gynnar de mäktiga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp, utvecklade scenarion som bygger på att båda sidor får en bra och roligt scenario utan att någon sida skall behöva vinna. Jag anser att rp behöver vara utcecklat och kommer alltid sträva efter reglerna så att rp nivån blir sådan hög som möjligt. Jag vill även bidra med mina kunskaper då jag rpat väldigt länge innan på just unive och känner därför att jag har grundläggande kunskaper inom rollspel och just unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis att om att det sker ett bankfrån så skall jag som polis kunna låta rånarna komma iväg med pengarna så vi "förlorar" för att det skall bli ett bra scenario man skall inte alltid behöva vinna utan att scenarior blir ofta roligare om man endast strävar efter bra rp och inte vinna saker o ting.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har tidigare brutit mot regler när jag rpade, jag var kanske inte jätte mogen men jag har lärt mig utifrån dom saker och lärt mig även att rp bygger på långa och utragna scenarion där man följer regelboken så att scenariorna blir så bra som möjligt och kunna sträva efter suntförnuft så mycket så det bara går gör scenariorna extra roliga.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft - vad hade du gjort i verkligheten och inte. Fearrp att man ska rpa rädd om man exempelvis har en pistol riktad mot sig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka