Accepterad Falken | Medlem ansökning (Arre)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Falken#2899

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Neo West är en ung och karismatisk individ med ett utseende som genomsyras av modernitet och stil. Hans distinkta drag inkluderar ett vackert ansikte, där ögonen lyser upp med en gnista av äventyr och nyfikenhet. Han har mörkt, vilt hår som oftast är stylat på ett sätt som får det att se rufsigt men ändå sofistikerat ut. Med sin athletiska kroppsbyggnad och smidiga rörelser ger han ett intryck av energi och livsglädje.

Neo är klädd i avantgarde-modet, alltid före den senaste trenden och med en unik stil som kombinerar olika kulturella influenser. Han bär ofta märkeskläder med en touch av eklektiskt tillbehör, som smycken och mönstrade scarfs som ger honom en mystisk aura.

Personlighetsmässigt är Neo en passionerad individualist med en inbyggd förmåga att se världen ur ett annat perspektiv. Han är djupt intellektuell och konstnärligt begåvad, vilket reflekteras i hans intresse för filosofi, konst, musik och poesi. Han är en drömmare, en visionär och känner sig ofta hemma i sina egna tankar och idéer.

Trots sin ibland introverta natur har Neo också en social sida, och han har en förmåga att dra till sig intressanta människor och bygga meningsfulla relationer. Han utstrålar självförtroende och är ofta en inspirationskälla för andra genom sin öppna attityd och förmåga att hitta skönhet i det oväntade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag på unive kommer bidra till mycket t.ex här på unive så kommer jag att kunna bidra med en seriös och rolig rp, och gå väldigt mycket efter suntförnuft och verkligen sätta mig in i min karaktär som det vore jag, viktigaste som jag tycker är att ha kul och låta båda partnerna av ett scenario få ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela efter att vinna utan att den andra motparten ska ha kul i scenariot och därav dra ut på det och bygga det så bra som möjligt istället för att skjuta ner alla på ett bankrån så låter man en förhandlare ta hand om det sedan får man åka med bilarna och så ska det ske en biljalt och därefter möjligtvis ett gripande.

Hur hittade du Unive? kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka