Accepterad Falken | Ban överklagan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hellothere123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390724238/

Ditt Hex-ID: 110000119a8468e

Vad är din discord tagg? Falken#2899

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? bl

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från unive bl av philip320 osv osv

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag blev bannad för en anledning tror det var typ vdma/ Fear rp när jag körde över folk med qpark bil, sedan blev jag unbannad av min vän Kurt / Felix som var support visade klipp för han har tyckte det var felaktigt och han unbannade mig och så åkte vi upp till nakenstaden och sköt folk jag kan nog säga att det var det dummaste jag har gjort och ångrar det starkt inom borst och har försökt att hitta en server men ingen är sig lik unive därför jag tror dom valde banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för en anledning tror det var typ fear rp sedan blev jag unbannad av min vän Kurt / Felix som var support visade klipp för han har tyckte det var felaktigt och han unbannade mig och så åkte vi upp till nakenstaden och sköt folk jag kan nog säga att det var det dummaste jag har gjort och ångrar det starkt inom borst och har försökt att hitta en server men ingen är sig lik unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt utav att banna mig pga av att vi sköt uppe i nakenstaden , Hade gjort exakt samma sak om det vore någon annan som gjorde detta skulle också bannat honom / henne inte ens hade jag tvvekat på det , och jag känner att jag är extremt besviken på mig själv och kommer aldrig hända igen och jag gjorde som sakt helt fel jag förstår inte med ord vad jag hållde på med känns som jag var 3 år när jag gjorde detta förstår inte själv och jag är sjukt besviken och önskar att jag får en till chans för att visa bättre

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var då jagi nte kunde rpa alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva en ban överklagan isället för att kurt hade unbannat mig och vi hade kunnat gjort annerlunda igenom att inte åka upp och skjuta utan bara skitit i det bara låtit de rulla på skriva överklagan som alla andra och bara väntat ut det helt enkelt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig utav mina misstag och jag har lärt mig mycket jag har rpat på många andra server sedan dess och lärt mig mer och fått mer kunskap och jag vill kunna förbättra mig ännu mer på unive och jag har också lärt mig att jag skall gå in på free room isället för att skjuta uppe i nakenstaden som vi gjorde . Jag har även växt som person jag sitter inte och lallar och inte rpar seriöst utan man tar sin rp seriöst till den nivån som man klarar och inte sitter och lallar vet att jag gjorde mycket lall innan och jag har också lärt mig från detta , Har också lärt mig flera saker efter detta och det ända jag har tänkt på är att jag vill tillbaks till unive jag saker rpn , Personer som jag känner , allt möjligt , Och jag önskar att philip förstår mig i detta och jag är så sjukt besviken på mig själv efter detta efter nu några månader hur jag ens kunde göra detta ångrar mig från botten av mina tår

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår // Vill gärna att philip / bullen ska svara på detta för jag känner att dom ska läsa så dom får detta som en ursäkt från mig ,, ÄR exremt ledsen för detta och kommer aldrig hända igen

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka