Accepterad Falken | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390724238/

Ditt Hex-ID: 110000119a8468e

Vad är din discord tagg? Falken#2899

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är klackesko bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för jag tog en paus från unive men sedan valde jag att börja testa en annan rp server och där med blev bannad från unive jag tycker det är helt rätt att jag får en ban utav denna situation och jag anser att jag gjorde fel och polaren jag gjorde detta med har jag förnuvarande ingen kontakt med och inte pratat med på ett långt tag och jag har nu varit bannad i ungefär 9 månader och jag hade jätte gärna velat komma tillbaka och visa vad jag är för person för jag har inte varit mig själv jag gjort och tagit efter på många och jag inte har haft egna beslut så jag ska börja ta sådana beslut och jag gör redan det jag har växt och mognat jag är inte längre en person som tycker det är roligt att bara sittta inne och hetsa med folk jag tänker inte så längre jag är ute efter seriös rp antagligen inom polis yrket och ge det en chans för nuvarande spelar jag heller inte på någon server och inte gjort på ett väldigt långt tag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog en paus från unive men sedan valde jag att börja testa en annan rp server och där med blev bannad från unive jag tycker det är helt rätt att jag får en ban utav denna situation och jag anser att jag gjorde fel och polaren jag gjorde detta med har jag förnuvarande ingen kontakt med och inte pratat med på ett långt tag och jag har nu varit bannad i ungefär 9 månader och jag hade jätte gärna velat komma tillbaka och visa vad jag är för person för jag har inte varit mig själv jag gjort och tagit efter på många och jag inte har haft egna beslut så jag ska börja ta sådana beslut och jag gör redan det jag har växt och mognat jag är inte längre en person som tycker det är roligt att bara sittta inne och hetsa med folk jag tänker inte så längre jag är ute efter seriös rp antagligen inom polis yrket och ge det en chans för nuvarande spelar jag heller inte på någon server och inte gjort på ett väldigt långt tag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den inte är felaktig då det står citerat i reglerna att om man spelar på andra servers så ska man inte vara inne på unive och jag anser där med att det ej är felaktigt och att det var mitt beslut och jag får stå för vad jag gör helt enkelt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft många bans men dom lärdomar jag har tagit är att om man är trött och vill lalla runt kan man använda free room servers för att lalla och inte förstöra för andra spelare som kanske vill ha en seriös rp och jag tycker det är respektlöst nu och det tog jag med från den bannen och även powergaming har jag tagit lärdomar att ambulans rpare vill också ha roleplay spel för det är också människor som spelar fivem för rp och inte vill sitta med någon som ba ställer sig upp och åker vidare man vill bygga på scenarion och rpa i flera led

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kan först och främst inte lämnat unive för jag blev trött för något hände en kväll utan tänka efter vilket jag nu anser jag har börjat göra "konsekvens tänk" har jag börjat använda nu innan jag gör saker sedan kan jag ha tagit egna beslut inte lyssnat på andra utan personen jag pratade med var äldre och jag såg upp till han och jag var yngre 13 åring som tyckte att de han sa lät bra men i sanningen jag inte förstod var han bara inte smart och fattade dåliga beslut för mig och jag borde ha tagit egna beslut och användt min hjärna själv för jag har den för en anledning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska lyssna på sig själv och inte lyssna på andra vad tänker jag vad tycker jag igentligen inte följa med "vågor" utan tänka och tycka och att absolut inte gå på grupptryck sedan att jag ska vara mer seriös i vad jag gör tänka och rpa mer seriöst och använda mig utav suntförnuft för jag känner själv nu i efterhand att jag betedde mig dålig och visade inte philip respekt som han skulle ha som ägare jag lallade runt på en server han betalar för och jag känner redan där att jag gjort fel och sånna situationer kommer uppstå och det var ett halv år sen jag blev bannad och mycket har förändrats sedan dess och jag har lärt mig att stå upp för min åsikt och inte gå på "våger / trender" att t.ex byta server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka