Accepterad Falken | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390724238/

Ditt Hex-ID: 110000119a8468e

Vad är din discord tagg? falken2899

Vem var det som bannade dig? qt

Bild på banmeddelande: View attachment image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte och försökte prata med en bil men personen sa inget så åkte efter och vad jag tror så såg "qt" att jag körde in i personen, men på min skärm nuddade inte jag bilen endast ställde mig brevid bilen och försökte föra en social rp men de gick inte sen blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte och försökte prata med en bil men personen sa inget så åkte efter och vad jag tror så såg "qt" att jag körde in i personen, men på min skärm nuddade inte jag bilen endast ställde mig brevid bilen och försökte föra en social rp men de gick inte sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte rikigt vad jag skulle gjort bättre då jag ej nuddade bilen men tydligen så gjorde jag detta och fick ban, tycker därför bannen ska hävas eftersom de var dysnc

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte rikigt vad jag skulle gjort bättre då jag ej nuddade bilen men tydligen så gjorde jag detta och fick ban, tycker därför bannen ska hävas eftersom de var dysnc

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte rikigt vad jag skulle gjort bättre då jag ej nuddade bilen men tydligen så gjorde jag detta och fick ban, tycker därför bannen ska hävas eftersom de var dysnc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka