Falken | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum 4 November 2021

Vad heter du på discord? Falken

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-22
12-02

Hur länge har du spelat på Unive? 11 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle börjat och göra det man ska som server vakt man ska inte åka runt och leta fel efter personer utan du skall fortsätta med sin rp och rpa normalt ser man regel brott agerar man slm server vakt då kickar man eller sv bannar personen , jag skulle då som sakt bara rpat helt normalt och inte åkt runt och leta fel utan när jag ser fel agerar jag

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill som sakt hjälpa till om jag ser någon begå ett regel brott där med vill jag ge återgärder för det regelbrottet som skett och kunna underlätta för staffs med deras arbete

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Kunna dva bilar som står och bara tar pristanda på servern där skulle jsg hjälpt med laget . Sedan skulle jag sv bannat lallare som inte kan bete sig och kickat lallare osv , även säga till i lokal ooc om jsg ser regel brott ske eller om det är allmänt lagligt

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli server vakt för jag ska göra unive till en bättre plats och kunna hjälpa och sv banna lallare o h kunna säga till i lokal ooc om jag ser regel brott ske

Varför vill du bli servervakt? Kunna under lätta och hjälpa staffs med sitt arbete samt kunna dva bilar och kunna hjälpa servern allmänt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Några gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka