Accepterad Falken | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum 8 November 2021

Vad heter du på discord? Falken#2899

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15 - 22
helg - 12 - 03

Hur länge har du spelat på Unive? typ 7 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa så mycket som möjligt och jag skulle kicka folk som inte sköter sig som lallare och sånt ifall de behöver en varning eller sv banna de ifall de gör något som bryter emot serverns regler skulle även klippa det så jag har bevis på händelsen sedan även skriva ner vem jag bannade och för vilken anledning jag bannade personer för

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa och få bort lite lall höja andras rp nivå , Göra unive till en bättre plats och kunna kicka / svbanna folk som inte kan bete sig för att få bort dessa små lallare kicka dom för bete sig och skriva upp så jag själv kan lära mig om jag begår något misstag

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan mycket om hur man är servervakt i och med att jag har kört på servern väldgt länge kan även många kommandon , kommer även att kicka / sv banna folk som inte kan bete sig även rappotera in om jag ser andra server vakter som abusar sina perms igenom att ressa sig i scenarion eller vid slagsmål för dom lallade lite det jag skulle jag göra om jag såg och klippa det så jag har bevis.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli server vakt för jag kan mycket redan jag har varit det länge länge och jag kan vilka regler och vad server vaker inte får göra , jag skulle även bidra med min rp nivå så att alla scenarion blir bra och utvecklade som server vakt ska jag vara en god förebild som server vakt även försöka hjälpa folk om det är så att någon behöver jag med en viss sak i pm , jag skulle även hjälpa folk om det är så att dom har spawnat dött då ber jag dom visa klipp på att dom inte har gjort någon spawnmenu mitt i scenariot och sedan bett om ress

Varför vill du bli servervakt? för jag tycker att det kan vara roligt och hjälpa folk som behöver det på servern. försöka höja rp nivån så högt det går och försöka hjälpa staffsen med deras arbete och inte hålla på banna lallare på torget utan det tycker jag sv kan ta hand om och sköta det och sv banna dom isället så slipper man ta staff teamets kraft igenom detta och kunna bidra med bra rp själv även , gillar även att hjälpa andra så kommer försöka hjälpa många och banna om jag ser folk som inte kan bete sig och lära dom den rätta vägen ska själv även lära mig utav mina misstag och göra det misstaget bättre nästa gång

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan allt

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad en antal gånger en utav dom är blacklist då jag begått riktigt dåliga saker som jag skäms över

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka