Nekad Falken | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2007

Vad heter du på discord? Falken#1000

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10-02

Hur länge har du spelat på Unive? 800+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bannat/kickat folk som bryter emot reglerna och sedan skulle jag bara åkt runt och rpat ser jag någon som gör ett fel så svbannar jag eller kickat dom och clipper med medal så att jag har bevis på vad dom har gjort, har även erfarenheter har varit servervakt innan samt mod och vet hur man avänder sig av alla kommandon

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag vill hjälpa till att få bort alla lallare och sånna som till ex pratar ooc ingame och lära dom hur man ska göra och få ordningar ohc hjälpa till med så mycket jag bara kan liksom

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sakt jag skulle svbannat/ kickat om jag ser folk som gör fel om man springer runt och skriker ooc saker så svbannar jag personen och visar clip för staff så att dom kan förlängebannen och kunnde rpa normalt och kunna hjälpa till när jag väl ser oflk göra fel

Varför ska just du bli servervakt? Som sakt jag skulle svbannat/ kickat om jag ser folk som gör fel om man springer runt och skriker ooc saker så svbannar jag personen och visar clip för staff så att dom kan förlängebannen och kunnde rpa normalt och kunna hjälpa till när jag väl ser oflk göra fel

Varför vill du bli servervakt? Jag gillar att hjälpa servern på något sätt så jag skulle svbannat/ kickat om jag ser folk som gör fel om man springer runt och skriker ooc saker så svbannar jag personen och visar clip för staff så att dom kan förlängebannen och kunnde rpa normalt och kunna hjälpa till när jag väl ser oflk göra fel,

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan allt

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Varit bannad 2-3 ggr först var när jag var ny till rp sedan andra var när jag powergamade tror jag och den fick jag 1 dag och väntade ut och en vdm men jag blev unbannad dirket

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka