Nekad Falk | Medlem ansökning (Oge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falk

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199190066928/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Falk#9312

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2007

Berätta om din karaktär. Ruben Dukk är 22 år gammal och bor i Sverige, Rubens pappa bor också i Sverige men hans mamma är tyvärr död efter en trafikolycka. Rubens pappa är 50 år men har en sjukdom så att han behöver en sjukvårdare hemma i huset ungefär varje dag, men Rubens pappa kan ej jobba på grund av det så Ruben måste komma på någonting. Ruben har tidigare varit städare men det var inte så effektivt så han kommer på någonting annat. Han tänkte på vad han skulle göra tills att Ferdinand (Rubens kusin) erbjöd han jobb och det var kriminellt. Ruben provade på det kriminella livet och han tyckte att han tjänade mycket på det så han fortsatte. Eftersom att tjänade mycket pengar så kan han betala sin pappas sjukvårdare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med mycket rolig och social rp på servern. Dessutom så kommer jag att bidra med stora och roliga rp scenarion för alla inne på servern. :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och rolig rp, samt stora scenarion för alla parter på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa på att både din och motparten ska ha roligt i ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag har varit inne på Unive tidigare. Jag har även kollat på andras streams mm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka