Nekad falcy | Medlem ansökning [Melvin13] (Oliver1234)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

falcy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? Baby Falcy#8094

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2007

Berätta om din karaktär. Denna karaktär heter Bosse Andersson och han är 17 år gammal. Han växte upp i en fattig stadsdel och har alltid haft det svårt. Bosse har en stark känsla av ilska och frustration över sin situation och har ofta känt sig missförstådd och underskattad. Han har också alltid haft en stark vilja att få det bättre för sig själv och sin familj, han gör allt för sin familj även om han måste gå en mer kriminell väg för att uppnå detta. Bosse har inte riktigt kunnat hitta sin plats i samhället och har ofta känt sig utanför. Han har också en stark känsla av lojalitet mot sina vänner och har alltid varit beredd att hjälpa dem i nöd. Trots att han har begått olagliga handlingar, har Bosse också en stark moralisk kompass och skulle aldrig göra något som kan skada oskyldiga personer. Han har också en stark passion för musik och spelar gärna piano i sin fritid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle bidra mycket för erat Community alltså att hjälpa folk med olika problem de har och sen göra rp:n så verklig som möjligt för att få den bästa upplevelsen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om du t.ex. är polis och ska till ett bankrån och de kriminella har en gissla då ska du göra som gärningsmannen säger och låter han då t.ex. få en bil och kunna få ett försprång,

Hur hittade du Unive? jag kollade mycket på Cosmo och såg när han spelade på eran server och du tyckte jag att de såg roligt och ville testa själv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka