Nekad Falck Chef ansökan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smukit

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Användarnamn: Smukit

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef.

Vad heter du IRL? Josef

Hur gammal är du? 21

Hur många timmar har du på Fivem? 900

Varför vill du just bli chef på det jobbet?
jag är 21 år och känner att jag är väldigt lämplig för falck jobbet och har en del kunskaper som krävs.för jag älskar fordon, både IRL, och i spelet. sen känner jag också att jag kommer vara väldigt aktiv inom yrket! och jag kommer förköka bygga upp det så det blir så bra som möjligt, kommer ta anställningar, se så folk jobbar, och bygga upp det hela tiden. sen kommer jag inte bara kolla hur alla jobbar, jag kommer jobba, ta anställningar och kolla hur folk jobbar osv. så kommer vara väldigt aktiv inom yrket, just nu är det yrket rätt dött. så man vill ju ta en chans att förköka bygga upp det, så det blir så bra som möjligt, och så folk inte behöver stå vänta i 20+ min. för att någon ska komma, ska anställa bra och aktiva personer. sen kommer jag vara där ofta, kommer spendera närstan hela min tid där. kan ju en del om fordon också, så det skulle ju bli kul att jobba där, och få hjälpa yrket, så det byggs upp på ett bra sätt! jag har en bil irl en audi rs6, och jag håller på mycket med den den är väldigt snygg., irl, så jag kan en del om fordon. och vill verkligen bli chef på falck för jag vill verkligen bygga upp falck. eftersom falck är väldigt dött dött just nu, och jag kommer bygga upp det skiit mycket. ge mig 1 chans så ska ni få se att jag kommer vara chef Länge! . och jag kommer bygga upp falck sjukt mycket.känner lixom att jag är en rätt person för jobbet. och att jag känner att jag är tillräckligt mogen för det jobbet. eftersom jag är 21 år och jag är vuxen nog att klara av jobbet!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
har en bil hemma samt att jag håller på mycket med bilar hemma, har själv en rs6 samt att jag har en gammal bil som jag håller på med väldigt mycket, och jag känner att jag verkligen passar för detta jobb. har jobbat på mekonomen och falck förut. och jag vill verkligen bli chef för jag har erfarenheter irl samt ingame och har alltid velat bli chef.

Berskiv din karaktär?
min karaktär är en person som heter Daniel Ölander, han har it haft så bra barndom, hans föräldrar dog i en bilolycka när han var 13 så han fick bo på fosterhem, och han var väldigt sugen på bilar när han var barn och hjälpte han sin pappa med att bygga och laga bilar. dom tog bilar från skroten och gjorde om dom! och hans dröm var att bli falck chef, vilket hans dröm fortfarande är! och han har mycket ideer om hur han ska bygga upp falck, anställa många personer samt att han kommer hålla koll på alla anställda och han tycker han är väldigt mogen för jobbet!
han är född i sverige, och är en svensk medborgare, som gick ut skolan med väldigt bra betyg, så han ska förköka bli falck chef.
han är väldgit intersserad av bilar. och sjukvården. men nu har han bestämt sig! han ska förköka bli falck chef! det är hans nuvarande dröm!
han är född i sverige och är en svensk medborgare.

Hur ofta kommer du vara inne?
kommer vara sjukt aktiv finns typ inga tider jag inte är aktiv, och jag är i rätt ålder för detta jobbet!(edited)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja!

1602968591065.gif

+rep
tycker du är i rätt ålder för jobbet, samt att du verkar ha mycket erfarenheter om jobbet, tror du hade varit en bra chef!
lycka till!

som ovan så tycker jag detta var en riktigt snygg ansökan! detaljerad text!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka